TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jenter og bil

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#73760  av bose

Remi skrev:Men det e som regel de største hæstkukan som får de finaste berten me sæ hjem.
Jupp. Jævla irriterenes igrunn. spess når kvinnfolk blir dumpa av dusten og så sier hu " neste typen min skal være søt snill omtenksom og grei osv osv" og så faller hu for en annen drittsekk i stede

#73761  av GT4 CS

En trønder klarte det store da jeg var i grønne klær, dro til kristiansand en helg ,utrolig nokk klarte han sjekke opp ei dritlekker dame, danset og koste hele kvelden, litt før kl 3 så jeg han fikk seg en skikkelig på trynet, dusten var så kåt at han hadde visket dama inn i øret: Svæljer du? Ingen god ide, har ikke testet ut det trikset med og sjekke opp den stygeste dama selv, men hører det funker. 3 retters trikset er en slager det assa. Trur jeg da, har faktisk ikke testa dt heller hehe. Men spørr du dama: Vil du være med hjem ogh elske og spise pizza, da får du nokk nei, så sier du: ikke glad i pizza du heller, Det funket en gang. hu lo så godt at det ble napp. men i gode gamle dager dette da :D

#73762  av Remi

sku nesten tru det var enda en av fysikkens mystiske lover :roll:

#73764  av GT4 CS

bose skrev:
Remi skrev:Men det e som regel de største hæstkukan som får de finaste berten me sæ hjem.
Jupp. Jævla irriterenes igrunn. spess når kvinnfolk blir dumpa av dusten og så sier hu " neste typen min skal være søt snill omtenksom og grei osv osv" og så faller hu for en annen drittsekk i stede
Desverre er det ikke alltid like lett :cry: Men en dag kommer for de snille og. Mange greie jenter der ute og, synd de er så vanskelige og finne :D Sikkert like håpløst for damene og da :D

#73765  av bose

har lest litt forskjellige steder om det her
Tror jeg har finni en grunn
Sitat fra forumet på HW.no

"Det er rester av våre dyriske instinkter. Drittsekker er ofte tøffe tryner og småhissige agressive menn/gutter og disse ville være bedre rustet til jakt og sånt. Derfor er det gjerne at kvinner/jenter blir tiltrukket disse pga instinktene. Desverre."

#73766  av Remi

GT4 CS skrev:
bose skrev:
Desverre er det ikke alltid like lett :cry: Men en dag kommer for de snille og. Mange greie jenter der ute og, synd de er så vanskelige og finne :D Sikkert like håpløst for damene og da :D
Altså kjærringe e vanskelig uansett korsn du snur og vende på det. men klare man sæ uten?? nope

#73774  av bose

så konklusjonen er. Gjør om stilen! Bli helt rassehøl, gi faen i alt og alle, gå gjerne rundt med balltre i byn om du vil, og det dummeste du gjør er å bry deg om noen, så skal du se alle kvinnfolka håpper etter deg

#73777  av Remi

er ikke så helt umulig at du har rett der :roll:

#73778  av bose

PS: håper ikke jeg tråkker på noen sine tær nå.Gjelder ikke alle som sakt, er da endel jenter som bruker huet .

Lady_in_ mr2
noen gode tips for oss som ikke har særlig erfaring med bollebaking? :P
Sist redigert av bose den 28 nov 2004 21:36, redigert 1 gang totalt.

#73787  av Remi

bose skrev:PS: håper ikke jeg tråkker på noen sine tær nå.Gjelder ikke alle som sakt, er da endel jenter som bruker huet .

Lady_in_ mr2
noen gode tips for oss som ikke kan bake boller? :P
Kan du ikke bakeboller :mrgreen: :mrgreen:
æ synes no dem æ bake blir finere og finere jo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

#73788  av bose

:mrgreen: :lol: :lol: :lol:
Klarer det sikkert, men sist jeg prøvde så mangla jeg en viktig inngrediens :oops:

#73794  av Mr2Nyter'n;p

Bra kvinnfolk er ikke ute på by'n og drekker seg fra sans og samling dem... Sitter hos andre snille venninner og har "jentefester" og snakker om lange guttetisser og evt sminke... + at dem drikker vin og champagne da... Ugh.. :)

#73805  av Neemi

*lese, smile, le seg ihjel, smile, lese mer, tenke*

Morsomt å se hva dere tenker om mange av oss :)
En ting jeg er helt sikker på nå er iallefall at gutter synes jenter er like kompliserte som omvendt.
Noen av dere er til tider kompliserte selvom dere liksom er så enkle altså :shock:

Det å være hard to get funker ofte like bra som det å være drittsekk.
Man kan se det litt som i teorien om å gå etter den mindre pene dama til å begynne med, for da vil de litt penere komme etter deg etter det.
Jenter har litt konkurranseinstinkt de og :twisted:
Mr2Nyter'n;p Skrevet: 28 Nov 2004 21:58 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Bra kvinnfolk er ikke ute på by'n og drekker seg fra sans og samling dem... Sitter hos andre snille venninner og har "jentefester" og snakker om lange guttetisser og evt sminke... + at dem drikker vin og champagne da... Ugh..
Bra kvinnfolk hører nemlig til i heimen :P

#73806  av Mr2Nyter'n;p

Neemi skrev:*lese, smile, le seg ihjel, smile, lese mer, tenke*

Morsomt å se hva dere tenker om mange av oss :)
En ting jeg er helt sikker på nå er iallefall at gutter synes jenter er like kompliserte som omvendt.
Noen av dere er til tider kompliserte selvom dere liksom er så enkle altså :shock:

Det å være hard to get funker ofte like bra som det å være drittsekk.
Man kan se det litt som i teorien om å gå etter den mindre pene dama til å begynne med, for da vil de litt penere komme etter deg etter det.
Jenter har litt konkurranseinstinkt de og :twisted:
Mr2Nyter'n;p Skrevet: 28 Nov 2004 21:58 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Bra kvinnfolk er ikke ute på by'n og drekker seg fra sans og samling dem... Sitter hos andre snille venninner og har "jentefester" og snakker om lange guttetisser og evt sminke... + at dem drikker vin og champagne da... Ugh..
Bra kvinnfolk hører nemlig til i heimen :P
Så enig, så enig... Liker meg best i heimen jeg og, nest etter i bilen åffkårs.. Så... Minus det med at jeg liker meg i bilen er jeg faktisk da drømmen for bra kvinnfolk verden over :?: :lol:

#73807  av Remi

æ nekte og tru at du finner kara som e så komplisert. e stortsett 1 ting som står i skallen på mannfolk uansett :lol: :lol: :lol:
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15