TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• bil og merking, husker dere?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#73513  av Rolfis

Latterlig.. I rest my case :shock:

#73521  av jumbo

Brilliant!

#73524  av Remi

Hadde jo vært genialt om dem hadde tatt litt av avgiften på "vanlig bil" og sotte den på biler med motorer på med mere en 3liters slagvolum :wink:

#73527  av MRQuoc

jeg orker ikke å lete igjennom mine 1400 poster .. men jeg kan huske jeg sa "straks er det vel merking av biler lik som røyken , ´bilkjøring kan skade helse´" , det var faktisk under diskusjon av dårlige veier -..;p

#73529  av doffy

hah! :D

#73576  av bose

ser lissom ikke helt poenget jeg da

#73578  av Oas

og min world domination foundation vil at alle i verden skal gi meg 100 kroner ver

#73579  av doffy

Oas skrev:og min world domination foundation vil at alle i verden skal gi meg 100 kroner ver
Hvis du hadde fått det invilget skulle jeg gjort alt i min makt for å bli bestevennen din :D

Finnes vel ikke et menneske som kunne kjøpt en bil med en sånn forferdelig advarsel på?!
Hvis noen hadde prøvd å henge en sånn klistrelapp på bilen min skulle jeg stått klar med balltre med en 10" nagle gjennom og ventet med skum rundt kjeften! :P

Dette kan vel ikke være seriøst?!

#73581  av Tor

Det der kommer aldrig til og bli gjennomført da.

#73584  av doffy

Det hadde jo bokstavelig talt tatt livet av alt som heter SUV salg...
Altså det hadde desverre virket!
Hvis de får det gjennom noen gang skal jeg faktisk ikke belite meg! :P

#73597  av Tor

Er help håpløst etter min mening iallefalll da.

#73703  av spkstrp

tror jeg hadde kjøpt meg en suv og styla den som en marbolo pakke om det der går gjennom jeg :mrgreen:

#73734  av angrykid

spkstrp skrev:tror jeg hadde kjøpt meg en suv og styla den som en marbolo pakke om det der går gjennom jeg :mrgreen:
Og i tillegg begynt å røyke marlboro :-D