Lady_in_MR2 skrev:Ooops, visst dere har store problemer med og faa dame visst dere ikke bruker klubba og huleboermetoden saa synest jeg direkte synd paa dere
Og en annen ting: har du humor,sjarm, RESPEKT for damer,er en grei kar og ikke er direkte ufyselig fysisk saa kommer du mye lenger enn med og flashe bil,penger og hus/leilighet...
Typen min har ikke lappen engang han!(det er egentlig en fordel for meg da,da faar jeg ALLTID kjoere selv
)
Han er student og har ingen store verdier som hus,super jobb og bil enda ,men det bryr jeg meg lite om saa lenge han leverer bra i senga og baker boller til meg
Jeg koedder ikke han er jaevlig god til og bake boller...hehe..
Tja har jo finni at det er drittsekker kvinnfolk stort sett faller for. merk STORT SETT. langt i fra alle.
Fins mange diskusjoner rundt dette. her er en av dem
http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=286726
Pluss et sitat fra en annen diskusjon
"Så over til jenter. Jeg har mer enn nok å påpeke når det gjelder jenter som sier de vil ha en ting, men flyr etter det stikk motsatte. Du har faktisk mer hell på damefronten som slesk, falsk, egoistisk, samvittighetsløs og rett og slett slem mannsshauenist enn som en ærlig, intelligent og snill gutt med god kontakt med sine følelser. "The New Man" for eksempel var et konsept utvikklet fra hva kvinner generelt SA de ville ha i en mann, og Hollywood laget mange karrakterer i filmer bassert på dette. Rart da, når det viste seg at svært få kvinner faktisk syntes stort om disse karrakterene, og Hollywood måtte etterhvert innse at "The New Man" var en total bommert. Som en motreaksjon kom "The New Lad" eller "The Bad Boy" på Amerikansk, som representerte alt det kvinner sier de avskyr hos menn. Disse var ansvarsløse, egoistisk og slemme menn, og vet du hva? Denne motreaksjonen ble en hit, damene elsket disse røffe uflidde karene som bare ga blanke faen. Pussig?"
MERK at jeg ikke sikter til alle. Fins da mange som er fornuftige
makan...