chris skrev:AC og klima er jo ikke helt det samme da.. men AC-motoren drar ikke mange hestene, men det er såpass at det kan merkes på en 170 hk V6'er (tro meg, har prøvd
)
Chris, traff kjenningen din med Honda NSX i dag.....
Trodde NSX'en var råere enn dette jeg

Er det noen som kjenner til disse bilene?
Jeg vet den er mer kompromissløs enn Supran,
og det merket jeg definitivt da jeg satt meg inn i den....
Jeez...der var det trangt du...fikk mk2 mr2 til å føles som en
previa i forhold
274hk utav en 3.0 v6 med VTEC....
Og han sa bilen var standard med 7,5" felger?!!
...og at han ikke fikk plass til bredere enn 215 foran?!
I 'Toyota sportsbil-land' så kaller vi slikt sykkeldekk, do we not?
Men det som kanskje sjokkerte meg mest...var at han sa noe sånt som
'Den tar Supran da' ...hvorpå jeg svarte 'mjo...mulig det...men hva er hondas 0-100 tall da?' ....5.9..kom det ganske kontant fra ham....
Måtte selvfølgelig nevne at Supran er oppgitt til 4.9....og ba om en forklaring på hvorfor NSXen 'parkerte' Supran...og da kom han med en
leksjon i hvor bra VTEC var...og at Supran var best fra 0-100, og NSXen
først 'tok over' etter 100kmt....
Jaha...sa jeg....tydeligvis ikke noen vits i å diskutere med den gutten,
så jeg lot det ligge...
@lpher
Som aldri ville hatt NSX fremfor Supra...uansett
