TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Installerte Apex'i power intake

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#7301  av Erlend

Nå har ikke jeg arbeida noe særlig med noe annet enn noen små lakkskader på Carinaen min, men grunnarbeide er halve jobben sier jeg... Kanskje du skal prøve deg på et lag med grunning først? Uten at jeg skal si noe for sikkert... Pleier som regel å funke med pussing, grunning og så lakkering for min del iallefall.

#7304  av chris

Jo, pussing må til, for å få bort rusten, og lakk. De er jo sorte egentlig. Men det er jo ikke helt det samme som å utbedre utvendige lakkskader etc :)

#7312  av MR2turbo

Det beste ville være om du fikk noen til å sand/ glass-blåse stagene for deg.. deretter er det beste å få lagt et strøk med to-komponent grunning og vanlig billakk på toppen..

Tror ikke at det skulle koste allverdens å få et lakk-verksted til å gjøre dette.. Resultatet blir hvertfall bra da ;) Er litt i tvil om hvor lenge det vil holde seg bra ved å bruke pusse og sprayboks-trikset... :roll:

Hvis du bor nærme sverige er det generellt mye billigere å få gjort sånt der.. :)

#7319  av chris

Takk for tipset. Jo, skal høre med noen kjente rundtomkring om de vet om noen som gjør dette for en grei pris på lakkverksted :)