TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Need For Speed Underground 2

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #72624  av Mr2 Mk2

Ingen her som spiller det??Biler som Corolla AE86,lexus is 300 og Supra er jo med 8) Kjøre drift med AE86 er ikke så dumt da :)

(ikke min bil bare lånt den fra bilforumet)
Vedlegg
nfsu2-small-02.jpg
nfsu2-small-02.jpg (93.3 kiB) Vist 136 ganger

#72638  av DannyBoy

Selvfølgelig spiller jeg det! :D

Har Supra, kan få "bedre" biler, men klarer ikke å kvitte meg med den, må kjøre med den 8)
FÃ¥r vel ta et bilde etterhvert, og legge ut vidunderet... :twisted:

#72755  av chris

Kjører det spillet hele tida jeg.. med mitt Momoratt og pedaler :D

Kjører Supra for tida.. starta med 240SX, var såvidt innom Celica mk7, men den ble kjapt bytta ut til supraen. 3.bilen jeg har er Hummer H2 :P

#72757  av Neemi

Jeg skal legge det inn i kveld, så skal vel se jeg er like trøtt på jobb imorgen som idag.

Har prøvd litt på PS2 da. Øvelse gjør mester er mottoet :D

#72765  av sindrejl

mekka meg audiobahn supra jeg ;P

#72862  av celicat23

Er så glad dette spillet kosta meg kun 2,50kr for en tom dvd. Litt bedre enn 1'ern, men fortsatt ikke noe å skrive hjem om. Hadde jeg betalt full pris for dette hadde jeg følt meg snytt.

#72968  av sindrejl

har ikke betalt for det, men hadde definitivt ikke følt meg snytt, mye morro i mange timer.. er stortsett det man betaler for når man kjøper spill

#72975  av cameleon

Holder meg til GTA San Andreas jeg. DET er bra spill det. Ligger å sniper på horer for å få råd til afro :lol: