Goose skrev:Hvordan blir da luftfilter løsningen din? Skal du beholde orginal luft boks?
Var kanskje litt uklar ja. Tar ut den gamle luftfilter boksen slik at jeg kan putte denne tilbake igjen om jeg skulle selge bilen og kjøper vil ha den orginal. Men blir et induction kit som erstatter orginal luftfilterboks ja. Men sjekket litt på web-en til HKS (
http://www.hkseurope.com) og så at kit-et til min fortsatt ikke var klar for salg. Mulig jeg må gå for Blitz sin løsning, virker som om de er den eneste som har laget til MK3. Er alt for lite tilgjengelige tuningdeler til MK3 enda!

Eller, det finnes jo mye ekstremt, men blir jo fort dyrt. Har mens jeg har surfet litt rundt funnet både turbo kit og lystgass kit. Frister mest med et 50HK lystgass kit.
Skulle nok ha hatt meg en MK2 da tilgjengeligheten på modifikasjoner ser ut til å være betraktelig bedre, men klart da hadde jeg ikke fått helt åpen bil som var et av kravene. Hadde fristet med en MK2 Turbo, samt med litt styling. Mye spennende det mange av dere gjør med bilene deres! Ellers så får jeg vel spare litt til å heller kjøpe meg en Supra!