Ivar skrev:Interessant fakta er at rundt 50% av de norskfødte innbyggerne i Oslo er innflyttere fra andre byer i Norge. Jeg er enig med Johnny_Bravo på de tre første punktene.
Om fakta fremlegges, bør man vise sine kilder

siden jeg ikke finner dem.
"Byen har et areal på 454 km2, og Oslo kommune har 521 886 innbyggere per 1. januar 2004, 11,3 % av befolkningen i Norge"
Kilde :
http://no.wikipedia.org
Om dine kilder stemmer, tror jeg neppe at flertallet av de som er "uheldige med dekkskift" er av den gruppen.
Jeg har blitt klok på andres feil, jeg parkerer .. nåde dem som stopper min buss. Og faktisk er det kjempemoro å sitte på helt til snuplassen på ruten, hvis sjåføren er i kjempegode humøret, er det liten sleng ved snu-operasjonen .. . . og vis dere tror det er "kult" å sladde rundt sittende midt i bilen på en MR2 , bør dere prøve å sitte bakerst på en buss
Jeg taklet fint snøfallet ifjor med bilen og de ultrakule 80talls-felgene mine. Men jeg har ingen ønske om å volde andre skade eller være involvert i en ulykke pga av andres ren dumhet, og mest pga bilens hjerteflimmerfeil-diagnose.
Uansett, kommer vinterens mørke,, og da er det viktig som fotgjenger å bruke REFLEKS, ,
I fjor irriterte jeg meg over alle disse menneskene jeg "nesten" kjørte på fordi jeg så dem for sent, siden jeg selv ikke ønsker at "bilglade" mennesker skal bli irritert på meg, bruker jeg selv refleks .. og anbefaler alle dere som blir fotgjengere eller går tur på kvelden om å bruke refleks, dere vet selv hvor irriterende det er ..
Jeg har bruk-refleks-propaganda-vinter i år
btw.. det er ingen menneskerett å kjøre bil

Reinkarnasjon
-
En lotus Espirit Wannabe som står på leca og ser halv 5 ut!

- Quoc