TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kjempe underholdning

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #71687  av tojo

Sørlenninger på glattisen(Oslo P. Radio) er som Bambi på glattisen..
Total kaos. Crash,vogntog på kryss og tvers på veiene,stillestans i busstrafikken osv.
Tragisk men sant! (er vel egentlig ingen underholdning ,men men så lenge det går bra med sjåførene så)
Er jo megakjipt for dem som blir rammet.

#71691  av Kebab gud

det som er verst er at det er hovedsaklig i oslo
i dag når jeg kjørte hjem langs E18 .. så jeg INGEN i veikanten eller noen tegn til ulykker ..
men på radioen så hører man om alle de patetiske folka som har vert inblandet i ulykker...
noe sier meg at de er alle gamle damer

#71698  av Mr2Nyter'n;p

Her oppi Hedmark ligger til og med gamlinger sidelengs! Møtte en sånn kasse mitsubishi L-300 eller hva den heter... Siiidelengs med 2 gamlinger i et kryss... Gøy! :wink:

#71748  av bose

hehe. typisk oslo folk. kontor rotter sliter når det kommer til å tenke praktisk

#71754  av GT4 CS

Mens blant annet jeg er kanon støl. Og den stølheten i armer og ben kommer av ren elskovsglede i bilen :D Kjørt rundt i hele natt, og ja, enkelte folk skulle hatt forbud mot og kjøre på vinteren. Ligger i 30kmt på e6 osv. Livsfarlig. Og folk blir sinte og gir full gass og vips så tjente viking mere penger. Kjørte hjem fra jobb istad, og jada, bombe at det sto en bil i grøfta etter kort tid. HVA STO UTENFOR BILEN OG TRIPPET OG FRØYS? Riktig tenkt, et kvinnemeneske. Ble jo ikke direkte satt ut heller da. Men skrudde heller varmen litt mere opp og la innpå en enda større prillare general snus og koste meg mens viking dro opp bilen. Og mer skal det bli :roll:

#72171  av Johnny_Bravo

Grunnen til at folk her på sørlandet ikke kan kjøre på vinteren er:

1. Veiene blir saltet slik at snøen smelter. når det blir kalt nok så fryser det igjenn noen steder blir da livsfalige ettersom man tror at det er godt føre. i nord gjør man ikke dette ettersom det kommer så mye snø alikevel. jeg har kjørt mye i nordland og i trønderlag om vinteren og det er en fryd i forhold til her nede.

2. det er mange fler som bor her, mye større folketetthet ergo fler ulykker.

3. vi har skjeldent snø på veiene bare et tynt is-lag så når det kommer litt snø så er det umulig og se hvor det er is under snøen.

4. jeg inrømmer at jeg leker alt for mye på vinteren og jeg tror det er noe av grunnen til at jeg skjeldent blir overrasket over glatt føre men alle de som kun kjører dit de skal i i normalt tempo er ikke vandt til å komme i uventede sitvasjoner og vet derfor ikke hvordan de kan takle de best mulig.

jeg har personlig ALDRI kjørt ut av veien på vinteren.
(men jeg snurret rundt med MR2'n nå og traff en fortauskant AAARRRGGHHH Evil or Very Mad )