TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Prius Ã…rets bil 2005!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#71032  av jumbo

Godt at man vet hva som er beste bil i 2005 allerede nå :mrgreen:

#71047  av Tor

Merkelig siden vi en enda har 2 mnd igjen av 2004 :(U

#71074  av Kebab gud

1,5 takk :P

det er deilig å se et år uten fiat på topp ....
og så overlegen den seieren var også da :D

#71178  av sindrejl

snakker om idiot artikkel.. det der gjorde meg litt forbanna.. måtte bare legge inn et innlegg :) ("dårlig taper")

#71253  av chris

sindrejl skrev:snakker om idiot artikkel.. det der gjorde meg litt forbanna.. måtte bare legge inn et innlegg :) ("dårlig taper")
dårlig taper er nok viktige stikkord her ja ;)

#71469  av sindrejl

han har irritert på seg en del folk som faktisk VET hva dem prater om :P Utrolig useriøst å skrive sånn som han der..

#71499  av cameleon

Gud....Hva kommer til å skje med bilene i framtiden... :?
Noe stort styggere design skal man jaggu lete lenge etter :evil:

#71617  av Remi

Vedder en 10er på at han kjøre en bwm 318 fra 1985 :D

#71750  av bose

320 tenker jeg. veldig viktig med sekser!

#71861  av Anders gullstein

Hehe, en ting jeg alltid har lurt på med Prius'n. Siden den har variomatik gir (ala DAF), så lurer jeg litt på hva den er god for i revers :roll: . Hadde vært artig å prøvd en på en stor brei åpen plass i revers i full fjøl :lol: .

Ingen her som har tilgang til en Prius og kan prøve dette? :lol:

#72163  av Tor

Anders gullstein skrev:Hehe, en ting jeg alltid har lurt på med Prius'n. Siden den har variomatik gir (ala DAF), så lurer jeg litt på hva den er god for i revers :roll: . Hadde vært artig å prøvd en på en stor brei åpen plass i revers i full fjøl :lol: .

Ingen her som har tilgang til en Prius og kan prøve dette? :lol:
Eller i en tunell :)