TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jenter og bil

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#70871  av jumbo

Ta det med ro så du fremdeles har mr2 når sola skinner til våren nå da :D

For min del er jeg rimelig nødt til å kjøre nogenlunde pent om vintern, hvertfall mens det er trafikk... kjører jo nesten bare her i byen og er så vidt jeg vet eneste svarte mkII her, så tror jeg skal passe meg for å ikke oppnå mer rykte enn godt er...

#70919  av sw20

veit ikkje heilt ken som e verst e... her en dag i sommer stod bilen min uten tak utenfor eit utested i ålesund...

e og dama var inne og skulle ha oss ein mat bit....
da ne kom ut stod det fire jenter rundt bilen ... og på pasasjer sete satt der ei som hadde tatt inn handa gjenom taket som var av og låst opp døra...

ho hadde bestemt seg for å sitte på med meg en tur...
hadde sett meg dagen før da e var ute og kjørte aleine .....hadde vist smilt så fint til ho dagen før...

ho blei ganske så flau da ho såg at e som kom kyssende ut sammen med dama tente på alle pluggane da e såg at ho satt der i min bil... ho fikk mye å forklare kan du si.... dama mi blei jo kjempe sur... og alle venindene henna syns det var så flaut at dei sprang.. men e syns igrun det var litt kozlig når e skjønte at det var eit sjekke triks....

hehe ho var jo ganske så fin den dagen...

å dama mi måtte jo bare bevise for meg at e var henna si den kvelden!................ :wink:

#70939  av Mr2Nyter'n;p

Usja... Ingen dame er så fin at jeg ville akseptert at a brøt seg inn i bilen min.. :lol:

#70941  av jumbo

bullshit :D

#70943  av TurboKnut

FireWalk skrev:helt enig! jegs syntes derebudde revurdere ders utsagen betydeig !jeg kom akkurathjem frabyn ig og jeg teneker ikke på sex i det hele tatt!!!!! LEBGE KEVE bilismen!!!

#70944  av Mr2Nyter'n;p

jumbo skrev:bullshit :D
Dessverre :P Er vel svak jeg og :wink:

#70955  av FireWalk

hehe.. om jeg kom ut og det satt ei pen dame i passasjersetet på bilen min så hadde nok dørene låst seg automatisk og jeg hadde kjørt derifra med planen klar.. :p "Her skal det høvles!"

#70999  av GT4 CS

Hadde det skjedd meg hadde hu fått merke hvordan en autofil kar polerer smultringstativet. Måtte smørt godt med babyolje i elskovskanalen hennes for og ungå at det tok fyr i dama :D

#71007  av jumbo

boys will be boys... ikke rart det er få jenter på forumet... :lol:

#71008  av sindrejl

Mr2Nyter'n;p skrev:
sindrejl skrev:
Mr2Nyter'n;p skrev:Også.. Hu må ikke glemme oss eskimoer i fancy biler i moderlandet når sola står høyt på himmelen og beachen er full av diverse sommerlige aktiviteter osv :D
angående eskimoer ja.. har jo snødd som bare fy nå.. testa 2'ern på vinterføret? fy heite det var gøy! :D kjører fletta av de fleste nå.. det morsomste er forbikjørsler.. fleste kikker relativt rart når jeg kommer sidelengs forbi :D
Hehe...Bjuutifull! :P Må si du er tøffere enn meg om du ligger sidelengs i forbikjørsler :wink: Litt pinglete med mr2'en etter diverse strabasiøse ferder i fjor vinter.. Heh... Kommer seg vel utover vinteren tipper jeg :lol:
Brumbrum.. Vinterføre er gøy med mr2.. Spennende jaffal! :wink:
Har jo ikke noe valg da :P med en gang man trøkker gass og svinger legger jo ræva seg ut, så er det bare å holde gassen og man drifter fint forbi :P gjerne med en kontra inn foran bilen :D Har ikke hatt det så gøy på år og dag som nå som snøen kom jeg! :)

#71036  av TurboKnut

FireWalk skrev:jeg kom akkurathjem frabyn ig og jeg teneker ikke på sex i det hele tatt!!!!! LEBGE KEVE bilismen!!!
Da er vi to !!! :lol: :lol: :lol:
Var på firmafest i helga i verkstedet blant løftebukker der det hang 2 stk Chevrolet Corvetter, Nissan Sunny GTI-R, Hummer H2 osv på -og høvelig musikk fra eget innleid "verkstedband" som spilte bilmusikk. Litt drikkevarer (var dårlig fra jeg kom hjem lørdagsmorgen til jeg dro på jobb nå mandagsmorgen) og hæla i taket. Vi skjøv sammen "bretta" på en 4 søylers løftebukk og lagde langbord av den - grillet (i verkstedet) og hadde det drit morro. Var noen "reims" der også - så stemningen var magnetisk (før det ble mørkt). Det var nesten sånn at man glemte tanken på sex.....
Jeg sier bare: "Lebge Keve bilismen"jeg og !!! (nytt slagord???)
Vedlegg
DSC04212.JPG
DSC04212.JPG (15.72 kiB) Vist 1041 ganger

#71039  av FireWalk

TurboKnut skrev:
FireWalk skrev:jeg kom akkurathjem frabyn ig og jeg teneker ikke på sex i det hele tatt!!!!! LEBGE KEVE bilismen!!!
Da er vi to !!! :lol: :lol: :lol:
Var på firmafest i helga i verkstedet blant løftebukker der det hang 2 stk Chevrolet Corvetter, Nissan Sunny GTI-R, Hummer H2 osv på -og høvelig musikk fra eget innleid "verkstedband" som spilte bilmusikk. Litt drikkevarer (var dårlig fra jeg kom hjem lørdagsmorgen til jeg dro på jobb nå mandagsmorgen) og hæla i taket. Vi skjøv sammen "bretta" på en 4 søylers løftebukk og lagde langbord av den - grillet (i verkstedet) og hadde det drit morro. Var noen "reims" der også - så stemningen var magnetisk (før det ble mørkt). Det var nesten sånn at man glemte tanken på sex.....
Jeg sier bare: "Lebge Keve bilismen"jeg og !!! (nytt slagord???)
hahaha! "Lebge Keve bilismen" ja... :p jeg kan faktisk ikke huske at jeg skrev noe av det der... det siste jeg husker er at jeg kom hjem og begynte å varme meg noe middag... hva som skjedde etter det husker jeg ikke. Det jeg vet er at jeg varmet maten, men jeg kom meg aldri så langt som at jeg fikk spist den, for dagen derpå stod den der, urørt.. Så har jeg sikkert glemt av hele greia og satt meg ned på forumet, og siden knallet i senga... gudene vet...
Hadde det jo så travelt med å ta igjen gutta boys som var begynt å bli gode og fulle da jeg kom ganske sent på kvelden.. så da gikk jeg rett på teiquila og hot'n sweet shotter..

Men når vi er inne på dette med alkohol og sex... TurboKnut: du er vel klar over at vi her har gjort en stor vitenskaplig oppdagelse? Sex ligger jo alltid i bakhodet vårt enten vi liker å inrømme det eller ei. Men det vi har funnet ut nå, er at om vi drikker nok, så slutter hjernen praktisk talt å fungere.. og da tenker vi heller ikke på på sex lenger... hjernen fungerer nå utelukkende på "autopilot". Et system som ivaretar livsfunksjonene våre, og som kun tilater oss å gjøre de mest primære og enkle ting. (Som å forsøke(uten hell) å lage seg mat, skrive på forum(uten hell) osv. Nå tenker sikkert mange at det å ha sex er jo også ganske enkelt. greit nok, men da glemmer dere alt forarbeidet som skal til. Smisking, lokking, overtalelse osv. Dette er ganske komplekse algoritmer som hjernen ikke greier å prossesere når den er i autopilot modus. dette har vi jo nå allerede bevist.

med andre ord: Når vi er drita fulle så fungerer hjernen vår på mange måter akkurat slik som jentenes fungerer i det daglige:-)

(kanskje derfor de har så store problemer med å fylle olje osv?)

Akkurat som jentene heller tenker på å støvsuge stuegulvet eller ta oppvasken fremfor å tenke på sex, er vi dedikert til bilismen fremfor sexismen når vi er fulle nok. Paralellene her kan ikke bortforklares! her er det nok en sammenheng ja!

kanskje nøkkelen til å forstå seg på jenter rett og slett er å drikke seg skikkelig full og se hva som skjer. Det er jo et kjent fenomen at man som regel har glemt alt dagen derpå. Men nå er jeg ikke lenger så sikker på at vi faktisk GLEMMER det. Kanskje vi bare fortregner det? kanskje innblikket i deres verden er en opplevelse så skremende og sjokkerende at vi aldri vil kunne greie å fungere om vi gikk rundt og viste hva som faktisk foregår oppe i hodene deres.

Kanskje det rett og slett er til det beste at gutter er gutter og jenter er jenter..

bare en teori... :P

Og med utgangspunkt i denne nye teorien så er det meg en glede å fremme det nye slagordet relatert til akkurat denne teorien atter en gang:

"Lebge Keve bilismen!"

kanskje vi nå endelig kan greie å fokusere tankene våre her inne :-)
Sist redigert av FireWalk den 15 nov 2004 14:23, redigert 2 ganger totalt.

#71040  av angrykid

Kanskje det rett og slett er til det beste at gutter er gutter og jenter er jenter..
Tja, hva skal man si. :D

Gutter er gutter, jenter er jenter, enkelte homser er jenter, og enkelte lesber er gutter.... Det har vel blitt slik nå til dags i allefall :D

Kjør hardt, kjør stil, kjør toyota med ett smil.

Lebge keve bilismen

#71041  av angrykid

Litt føkka tilkobling, og fikk ett par feilmeldinger, så jeg trodde ikke disse kom igjennom..

/AK
Sist redigert av angrykid den 15 nov 2004 18:11, redigert 1 gang totalt.

#71053  av TurboKnut

Jeg må nå ærlig innrømme at jeg ofte slår to fluer i en smekk og tenker både på biler og damer og sex samtidig - men ikke sex med bilen da....hehe. Jeg har hatt fine stunder i min lille blå Datsun 240Z med recaroseter og 4punktseler (som nå er bred og gul) - noe som resulterte i at jeg omtrent satt fastkilet (dårlig plass) samt at hun trykket hull med hælen i det sjeldne dashbordet (ble dyr morro)...

Jeg er jo gift og skal jo ikke sjekke når jeg en sjelden gang er på bytur, - men nå på lørdagsmorgenen - når hjernen stod i "HJEM, NÅÅ -modus" og det kommer en DAME (god 9'er i mine øyne) og parkerer drosja for å kjøre meg hjem.....
Jeg husker jeg ikke trodde at hun var drosjesjåføren og spurte hvor den "riktige" sjåføren var blitt av. Det var inn og ut av drosja et par ganger for å se om det var skilt på taket og reklame på siden - og det var det jo...
Ikke rart hun tok forskuddsbetalt....

Huff...
Damer må være tålmodige og forståelsesfulle vesen - for det er vel ikke alltid at vi menn er de skarpeste knivene i skuffa.... (heller ganske så primitive) - man trenger ikke være noen Einstein for å forstå det...

Om hjernen slutter å fungere..... vel, de sier jo at andre ting slutter å fungere først....

Lebge keve Daman !!
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 15