Fikk på dagen.
jumbo skrev:Overrasker ikke. Med fast inntekt får man tøye strikken rimelig langt. Så lenge de vurderer risikoen som akseptabel liten for at du ikke klarer å betjene lånet, gir de deg lån. Det er tross alt banken som tjener penger på det, såframt du klarer å betjene det...Hva med avgiftshelvete da ?
Blir 50k i lån på meg til sommern - turbo + omkostninger
Blir vel bremser og senking i samme slengen tenker jeg
chris skrev:Hva med avgiftshelvete da ?Vel vi får se. Får vel få tunet ned motoren tilstrekkelig til at jeg kan ta meg råd til det, og deretter godkjenne...
MR2turbo skrev:Forbrukslån er vel aldri no problem, men jeg foretrekker å spare opp først, så vet jeg at jeg har pengene, og slipper å angre etterpå når regningene kommer..Ser tøft ut.![]()
Jumbo: høres spennende utMen skal du ikke kjøre bilen om sommeren, da, og skru om vinteren??
![]()
Monterte sammen vingen i dag.. var veeldig forsiktig med den nye lakken, ja![]()
erling skrev:Forresten, skulle ikke du vente 3 uker til lakken hadde herdet før du monterte sammen?:mrgreen:
MR2turbo skrev:HA!jeg klarte visst ikke å vente, jeg.. hehe..
MR2turbo skrev:Jumbo: høres spennende utJoda, Markus, det hadde vært det mest gunstige, men jeg er desverre ikke oppsatt med et sted å sette inn bilen over lengre tid, derfor trenger jeg ok forhold utendørs, slik at jeg kan trille bilen ut av verkstedet og fortsette neste kveld dersom nødvendig.Men skal du ikke kjøre bilen om sommeren, da, og skru om vinteren??
![]()