TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lovte dere bilder av bilen min, og her er dem :)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#70546  av cameleon

Utrolig nydelig bil :wink:
Så ganske strøken ut både innvendig og utvendig spør du meg :D

#70548  av jumbo

For en stygg bil! :mrgreen:

#70558  av The Doctor

Den var skikkelig kul.... :)

#70570  av hovik

Godt du har fått på vingen, ble nice. Btw, hvor selger de senkesett i området ? Må få ordna noen TüV papirer.

#70575  av ST205RR

Fin bil, kuul styling :twisted:

#70579  av saftisme

cameleon skrev:Utrolig nydelig bil :wink:
Så ganske strøken ut både innvendig og utvendig spør du meg :D
Takk for det! :) kjører med original front fanger nå men... gleder meg til sommeren når jeg kan sette på veilside fronten igjen! :twisted:
den er så lang\lav at den skraper nedi hvis jeg ikke kjører veldig, veldig! sakte over fartsdumper ... eller på skrå da. tørr ikke kjøre med den om vinteren :D

#70582  av Blueman

nydelig bil :) har samme :P hehe, mangler bare skjørtan pga de passe seff ikke :/ men d kommer :) grattis med "ny bil" :)

#70589  av saftisme

Blueman skrev:nydelig bil :) har samme :P hehe, mangler bare skjørtan pga de passe seff ikke :/ men d kommer :) grattis med "ny bil" :)
hehe, syns de sideskjørtene passer ganske bra jeg. men jeg er jo fan av veilside....

#70590  av saftisme

saftisme skrev:
Blueman skrev:nydelig bil :) har samme :P hehe, mangler bare skjørtan pga de passe seff ikke :/ men d kommer :) grattis med "ny bil" :)
hehe, Blir bra når du får dem på ;)

#70591  av saftisme

Mine fremtidsplaner er å få satt på konidemperene jeg henta i dag. Så Skal jeg sette på et par fete dekaler på siden. skifte girlkule til en med neon inni :oops:. Skaffe meg noen skikkelig matter som ikke flasser av. Få på noen andre potter som er litt kulere ( i crome)

håper det blir bra :D

#70594  av saftisme

hovik skrev:Godt du har fått på vingen, ble nice. Btw, hvor selger de senkesett i området ? Må få ordna noen TüV papirer.
Jeg bor i lillehammer :P han jeg kjøpte den av bor i skien... sikkert han du tenker på :P du får nesten bare spørre han :D

#70597  av Ã¸xseth

Bor du i lillehammer???
Jeg har ikke sett verken deg eller bilen din her i byen.
Jeg er i milletære på moen

#70599  av McHowie

Fin bil :)

#70611  av saftisme

øxseth skrev:Bor du i lillehammer???
Jeg har ikke sett verken deg eller bilen din her i byen.
Jeg er i milletære på moen
kjører mye rundt her jeg :D du får se litt bedre etter ;) heheh... har du mr2 du og ell?