Angaende kvinners manglende tekniske innsikt:
Jeg begynner og fuckings lure hver gang jeg svinger innom Esso`n fordi MR2n sikler etter olje (etter og bli tatt litt for hardt)
Jeg tripper inn og kjoeper olje,saa langt gaar alt greit...
MEN naar jeg popper opp motorrommet,blir det plutselig stillt paa stasjonen.
Praten blir borte.De litt eldre mekaniker karene loefter blikket litt opp mot meg. Raanerne paa hjoernet skrur dunkinga litt ned. Smaaguttene parkerer mopedene sine.Alt du kan hoere er vinden suse og noen snusklyser som blir spyttet ut...
Alle, absolutt alle oyne er vendt mot meg.En blond bimbo i en toeff bil.
Det store spoersmaalet alle spoer seg er:
Hvorfor har hun tatt opp motorrommet.Hva i helvete skal hun der?
Og vil hun i det hele tatt greie og utfoere den onskede oprasjonen?
Og maa jeg bort og hjelpe henne???
I en vant bevegelse skrur jeg opp oljeflaska,vrir raskt opp oljetoppa og fyller olje helt uten og rote.En mann som akkurat kom inn pa stasjonsomraadet spoer om jeg trenger hjelp?
Jeg ser litt styggt paa han.Hehe,okei jeg ser du klarer dette fint selv.Han lusker seg litt flau videre igjen.
Jeg slenger ned lokket og starter opp kjerra, cruiser ut av esso plassen og etterlater meg en paralysert masse som aldri helt greier og fatte det de akkurat var vitne til.........
Jeg begynner og fuckings lure hver gang jeg svinger innom Esso`n fordi MR2n sikler etter olje (etter og bli tatt litt for hardt)
Jeg tripper inn og kjoeper olje,saa langt gaar alt greit...
MEN naar jeg popper opp motorrommet,blir det plutselig stillt paa stasjonen.
Praten blir borte.De litt eldre mekaniker karene loefter blikket litt opp mot meg. Raanerne paa hjoernet skrur dunkinga litt ned. Smaaguttene parkerer mopedene sine.Alt du kan hoere er vinden suse og noen snusklyser som blir spyttet ut...
Alle, absolutt alle oyne er vendt mot meg.En blond bimbo i en toeff bil.
Det store spoersmaalet alle spoer seg er:
Hvorfor har hun tatt opp motorrommet.Hva i helvete skal hun der?
Og vil hun i det hele tatt greie og utfoere den onskede oprasjonen?
Og maa jeg bort og hjelpe henne???
I en vant bevegelse skrur jeg opp oljeflaska,vrir raskt opp oljetoppa og fyller olje helt uten og rote.En mann som akkurat kom inn pa stasjonsomraadet spoer om jeg trenger hjelp?
Jeg ser litt styggt paa han.Hehe,okei jeg ser du klarer dette fint selv.Han lusker seg litt flau videre igjen.
Jeg slenger ned lokket og starter opp kjerra, cruiser ut av esso plassen og etterlater meg en paralysert masse som aldri helt greier og fatte det de akkurat var vitne til.........
Sist redigert av Lady_in_MR2 den 12 nov 2004 15:39, redigert 1 gang totalt.