TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Amerikanerne er rasende pÃ¥ TopGear!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#69841  av Tor

Genialt at hele baken er av plast på Corvetten, bøyde seg som papir jo.

#69848  av Erlend

kake skrev:
Erlend skrev: Hjelpe meg :) Skjønner at noe av dette er ironi, men bare det å dra frem dette vitner litt om mentaliteten som lurer i bakgrunnen når folk velger Bush der borte :roll:
Du tar ikke dette litt seriøst vel... 8) Du skulle sett videoen som @lpher sa, så hadde du fattet det.

Offtopic fra meg også, Europa har altfor mange sosialister. :?

Ontopic, var jo en artig reportasje det der, men neppe mer seriøst enn f.eks autofil :) Corvette er forøvrig en av mine drømmebiler :wink:
Jo, jeg tar det litt seriøst jeg :) Prøvde å se videoen, men det tok jo evig lang tid da jeg skulle laste den ned... Uansett, jeg synes at det går an å ta det litt seriøst fordi det virker som om folk på det forumet der tar det enda mer seriøst - Jeg ble faktisk oppgitt over noen av postene der... istedet for å saklig diskutere bilen og programmet gikk noen av folka direkte til angrep på landet som hadde produsert programmet :) Akkurat som idag, så "Amish in the City" på TVN 8) Utrolig provoserende hvor lite toleranse folk har for hverandre, og hvor lite det skal til for å ytre et eller annet som kan virke veldig sårende...

#69950  av Andreazz

Hehe.. nye sangen til Ramstein e jo ganske bra da.. kult budskap :)

#69975  av Mr2Nyter'n;p

Andreazz skrev:Hehe.. nye sangen til Ramstein e jo ganske bra da.. kult budskap :)
Den nye til Green Day da? "American idiot" heter den.. Og hva med Eminem's anti-Bush låt? Me likey... Tydeligvis noen med litt omløp i topplokket borti der og... Eller kanskje dem bare selger på å provosere? :? Håper ikke det er derfor dem lager låtene.. Vi sier det ikke er sånn.. Greit? :P

#69976  av Dalan

Mr2Nyter'n;p skrev:
Andreazz skrev:Hehe.. nye sangen til Ramstein e jo ganske bra da.. kult budskap :)
Den nye til Green Day da? "American idiot" heter den.. Og hva med Eminem's anti-Bush låt? Me likey... Tydeligvis noen med litt omløp i topplokket borti der og... Eller kanskje dem bare selger på å provosere? :? Håper ikke det er derfor dem lager låtene.. Vi sier det ikke er sånn.. Greit? :P
Er nok en del av de som ikke er så begeistret for Bush og sirkuset hans ja.. :)

#70561  av Dalan

Video'n virker ikke, den er tatt bort :evil:
Noen som har den ?? :)