TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• The Supra is coming!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#6951  av jumbo

Ok, da gjenstår bare å finne ut hvem av oss som stiller med NAF-bil, så er planen klar! :P :P

#6956  av Erlend

Vi må jo være litt snille også da! Vi kan selge Supraen for en billig penge og legge en anonym konvolutt i postkassa hans med ca 150 000 og et bilde av en MR2 ;)

#6957  av chris

En NAF bil skal man da klare å spore opp ;)

#6958  av chris

Erlend skrev:Vi må jo være litt snille også da! Vi kan selge Supraen for en billig penge og legge en anonym konvolutt i postkassa hans med ca 150 000 og et bilde av en MR2 ;)
Hva med BARE et bilde av en MR2 ? :D

#6961  av Erlend

Det blir jo litt for slemt å gjøre mot en Toyota-entusiast da... hvis han hadde kjøpt seg NSX derimot :twisted: :twisted: :twisted:

#6962  av jumbo

Burde jommen meg være belønning nok! :lol:

#6965  av chris

Erlend skrev:Det blir jo litt for slemt å gjøre mot en Toyota-entusiast da... hvis han hadde kjøpt seg NSX derimot :twisted: :twisted: :twisted:
Hehe. Jeg LURER på hvem den var hintet mot jeg.. :D :lol:

#6970  av MR2turbo

hehe.. hva med å ta en telefon til en tvilsom kjenning i russland så slipper man å pønske selv, og så hjelper man fattige russere med å få seg en skikkelig bil :mrgreen: :mrgreen:

#6972  av chris

hehe :mrgreen:
Hvorfor har ingen tenkt på det før? :D

-EDIT-
Lurer på om Alf kommer til å bli rimelig paranoid når han leser dette i morgen :D

#6974  av erling

MR2turbo skrev:..og så hjelper man fattige russere med å få seg en skikkelig bil :mrgreen: :mrgreen:
Pøh, tror ikke russerne liker automat heller.... :P:P:P

#6980  av MR2turbo

hvis ikke russerne liker sluregir så kan det jo være at man kan prøve alternative land som Kahzakstan, Lithauen, latvia eller Estland :mrgreen:

...noen må jo være interessert.. :mrgreen:

#7043  av @lpher

Jasså gutter? ...når katten er borte...?

Må jo passe på dere hele tia jo! ;-)

@lpher

#7051  av chris

MR2turbo skrev:hvis ikke russerne liker sluregir så kan det jo være at man kan prøve alternative land som Kahzakstan, Lithauen, latvia eller Estland :mrgreen:

Kanskje noen nede i Bagdad trenger ny bil, sånn før det smeller mener jeg :D

#7105  av @lpher

chris skrev:
MR2turbo skrev:hvis ikke russerne liker sluregir så kan det jo være at man kan prøve alternative land som Kahzakstan, Lithauen, latvia eller Estland :mrgreen:

Kanskje noen nede i Bagdad trenger ny bil, sånn før det smeller mener jeg :D
Tja..si det... ;-)
Apropos varmere strøk....fikk faktisk behov for å teste AC'en
for første gang i dag....detta skal bli bra...serru! ;-)

Targa'n off...og med AC'n på full vreng i midten av juli en gang ;-)
...cluet nå er vel å forsøke å beholde sertifikatet så lenge ;-)

@lpher

#7124  av chris

Huff.. AC drar jo hestekrefter jo! Targa off, og nyt sola i stedet :D
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 16