TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bodykit?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #70127  av KuHrOn_RaCeR

Er det fremdeles ingen som vet hva slags bodykit dette er?
Vedlegg
lee_border.jpg
lee_border.jpg (62.61 kiB) Vist 762 ganger

#70143  av jumbo

Jo, ser definitivt slik ut mener jeg

#70184  av celicat23

Kunne vel ikke funnet ett enda dårligere bilde, som var enda mørkere, og viste enda mindre detaljer, sånn at det ble enda vanskeligere da...? ;-)

Ville gjettet på en av BOMEX variantene...

http://www.bomexaero.com/prdtymr2u.htm

#70212  av mr.two

Det er Border foran og bak, sideskjørtene er Greddy og felgene er SSR Decolte.

#70232  av jumbo

SÃ¥ der ja, fasiten levert :)

At det er en border front er hvertfall ikke noe tvil om. Enten border eller en god etterligning.

#70244  av Master

Det er Lee sin bil i USA(?) med Border kit ja. (andre sideskjørt som mr.two sier) Les bildefilnavnet :)

#70313  av Grøndis

Er det noen som har flere bilder av den bilen, helst bakfra??

#70328  av Master

Når vi først er inne på emnet bodykit... noen som vet hva slags kit dette er? Utrolig pent synes jeg. Fant forresten bildet på en genial MR2 side med tusenvis av bilder:

http://www.mr-2.com/english/default.htm (for de som ikke visste om den)
Vedlegg
026.jpg
026.jpg (13.67 kiB) Vist 1206 ganger

#70343  av Ace

sånn styling jeg har jo ! .... :P

nesten iaff, mangler bare sideskjørtene som er på vei , bestilt meg phoenix sideskjørter.... så får vi se hvor lang tid det tar..

#70350  av mr.two

Ser ut som Bomex front, Greddy skjørt og TOM's bakfanger..

#70376  av jumbo

Tror faktisk ikke den fronten er Bomex... den du forveksler den med (som så mange har) har et ekstra hull midt på snuta over det store luftinntaket. Kan jo være custom moddet/tettet igjen, men tipper det er en front fra en annen leverandør.

#70386  av mr.two

jumbo skrev:Tror faktisk ikke den fronten er Bomex... den du forveksler den med (som så mange har) har et ekstra hull midt på snuta over det store luftinntaket. Kan jo være custom moddet/tettet igjen, men tipper det er en front fra en annen leverandør.
Ja stemmer det, men hvis du ser på siden av den fronten, så har den de samme infellingene/vinklene som Bomex fangeren har. Gikk ut ifra disse da jeg mente det var en Bomex.

Ref bilde ;

Bilde

#70387  av jumbo

Ja helt enig, den er fryktelig lik, med unntak av det ekstra hullet i midten.