TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Siste "sommerbilder" av min T-Sport

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #70038  av kaimagne

Tok en snartur innom EasyClean og fikk spyla av bilen fort og gæli, så jeg fikk tatt noen bilder før vinteren og de stusselige vinterfelgene kommer på.

Nedenfor følger noen bilder som jeg tok etter at vaskejobben var gjort. Synes jeg har en fin bil, den snur noen hoder når jeg er ute og kjører med den i hvertfall!
Vedlegg
profil.jpg (95.81 kiB) Vist 1116 ganger
Hekken
Hekken
hekken.jpg (64.66 kiB) Vist 1119 ganger
Front
Front
front.jpg (54.53 kiB) Vist 1114 ganger
Foran
Foran
foran.jpg (97.31 kiB) Vist 1118 ganger

#70051  av ST205RR

fin bil, har lyst å prøve en slik t-sport jeg, er litt gira på 8000rpm !!!
ja morro med biler som snur hoder eller hva gutter ??

#70053  av kaimagne

Du må bare ta deg en tur sørover med din GT-FOUR så kan vi byttelåne litt, jeg er fremdeles litt snurt på Stein Gunnar for at jeg ikke fikk prøvd den i jula da jeg var hjemme... :?

Egentlig når jeg tenker meg om, så er alle som har spreke biler, hjertelig velkomne til litt byttelåning! :)

Bare send meg en PM, så jeg kan svare på om jeg er hjemme... :)

#70122  av @lpher

Åssen felger er det som står på bilen?

@lpher

#70157  av kaimagne

@lpher skrev:Åssen felger er det som står på bilen?

@lpher
Disse (Chicane, 18"): http://www.tte.de/tuning/website/Access ... a-t23.html
Alt av styling bortsett fra senkesett er som på denne sida -> gjennomført.

Som vinterfelg blir det disse (nedtur): http://www.asaalloywheel.com/asawheel_e ... IS1&sel=1p

Kai Magne

#70179  av Dalan

kaimagne skrev:Du må bare ta deg en tur sørover med din GT-FOUR så kan vi byttelåne litt, jeg er fremdeles litt snurt på Stein Gunnar for at jeg ikke fikk prøvd den i jula da jeg var hjemme... :?

Egentlig når jeg tenker meg om, så er alle som har spreke biler, hjertelig velkomne til litt byttelåning! :)

Bare send meg en PM, så jeg kan svare på om jeg er hjemme... :)
Hvis du betrakter MR2 GTi som sprek, så har jeg ei bestemor som bor i Rygge og halve slekta i Fredrikstad, så er nedover i de traktene noen ganger :D
Hadde vært moro å fått kjent hvordan en sånn T-Sport oppfører seg, om enn bare sitte på en tur ;)

#70852  av Tor

Pen bil, litt senking kansje?

#70866  av kaimagne

Tor skrev:Pen bil, litt senking kansje?
Tja, jeg er ikke helt sikker. Har en AT200 som er senka og stiva med 40-profil, og det er ikke noen grusbil, for å si det sånn.
Og siden jeg driver med skyting, og er på alle mulige avhøl på Øst- og Sørlandet med dertilhørende dårlige tilførselveier, så tror jeg ikke det blir aktuelt med det første. Det blir vanskelig nok å holde felgene bulkfrie sånn som bilen er nå, med 35-profil... :?

Men vi får se... Man vet jo aldri... :)

Kai Magne
Sist redigert av kaimagne den 21 des 2004 19:47, redigert 1 gang totalt.

#70887  av Erlend

Tok meg den frihet av å senke Celicaen din jeg :) Så ser du iallefall hvordan det vil se ut ca...
Vedlegg
profil.jpg
profil.jpg (106.99 kiB) Vist 1130 ganger

#70896  av @lpher

kaimagne skrev: Disse (Chicane, 18"): http://www.tte.de/tuning/website/Access ... a-t23.html
Synes det var noe kjent med grunn-designet ja :D
Jeg har TTE "Grand Stand" sjøl i 18x8,5 og 18x10" serru :D

Er vel Borbet som har produsert disse for TTE også kan jeg tenke meg :)

@lpher

#70897  av @lpher

Erlend skrev:Tok meg den frihet av å senke Celicaen din jeg :) Så ser du iallefall hvordan det vil se ut ca...
Ikke så mye senking bak kanskje? Synes det ser litt vel 1980-modell-BMW-3-serie ut jeg...når mesteparten av profilen er gjemt oppi hjulbuen :D

@lpher

#70918  av Erlend

@lpher skrev:
Erlend skrev:Tok meg den frihet av å senke Celicaen din jeg :) Så ser du iallefall hvordan det vil se ut ca...
Ikke så mye senking bak kanskje? Synes det ser litt vel 1980-modell-BMW-3-serie ut jeg...når mesteparten av profilen er gjemt oppi hjulbuen :D

@lpher
Ta det som en viss pekepinn bare ;) Er ikke lett å senke 60/40, det blir 50/50 som jeg klarer :) Klart det ser spes ut, men hey, bilen er da lavere? :mrgreen:

#70928  av kaimagne

Hmm, må jo innrømme at det ser bedre ut ja...

Får se hva slags økonomiske overskudd som kommer lurende utover vinteren. Det er jo vinterøvelse i mars, med utbetaling i april... ;)

Kai Magne

#70949  av @lpher

Erlend skrev: Ta det som en viss pekepinn bare ;) Er ikke lett å senke 60/40, det blir 50/50 som jeg klarer :) Klart det ser spes ut, men hey, bilen er da lavere? :mrgreen:
Hihihi :D Youre entitled to a bit of artistic fredom you know :D

@lpher

#70967  av Remi

Erlend skrev:
@lpher skrev:

@lpher
Ta det som en viss pekepinn bare ;) Er ikke lett å senke 60/40, det blir 50/50 som jeg klarer :) Klart det ser spes ut, men hey, bilen er da lavere? :mrgreen:
Bruke du tilt funksjon i PS så går det fint 60/40