TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Uten bil en stund :(

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #6934  av blackmr2

HJÆLP !!!!!!!!

BILEN MIN ER SYK :(

...i kveld gikk motoren min plutselig varm, deretter slo jeg den av å gikk ut for å sjekke hva som var galt ! Da så jeg at det fosset ut kjølevann under fronten av bilen, rett før bilen gikk varm hørte jeg også en sterk lyd (metall mot metall) når jeg kjørte !...........Har en teori om at dette kanskje skyldes at kjølerørene som går fra radiatoren og bak til motoren har løsnet med radiatoren. Disse rørene byttet jeg i mai, en reperasjon som kostet meg 10000,- med rør og arbeid.......dvs at hvis jeg har rett og hvis jeg trenger nye rør så er jeg uten bil i 3 uker pga lang leveringstid osv :( .........hvis jeg har rett er vel dette en reklamasjons-sak ikke sant ???

får vite mere i morgen !

*snufs*

#6943  av jumbo

Surt!

Burde vel være en ok sak å få fikset hvertfall...

#6950  av chris

Høres sånn ut ja.. men surt likevel.

Ja, er nok reklamasjonssak, om det skyldes dårlig arbeid.

#6954  av Erlend

Dette skal jo ikke skje på en Toyota :( Høres definitivt ut som slett arbeid fra verkstedet sin side.

#6983  av MR2turbo

hmm kansje bilen din har fått Ford-viruset?? :P

Ønsk bilen din god bedring fra meg..

ps: Jeg er også uten bil et par uker til ;)

#6992  av Christian

Burde vel være reklamsjon det, hvis en slange har hoppa av eller no.

#7000  av blackmr2

Ford virus ?? Hmm, håper ikke det, hører det ikke finnes noen kur for det viruset !!!!!!?

....venter på telefon fra Toyota as we speak !!!