TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• VG tester Lamborghini gallardo.. Hu-hei hvor det gÃ¥r..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#69670  av mr.two

Haha, ja det var svakt latterlig av VG. At noen vil låne bort en slik bil til en inkompetent sjafør av et kvinnemenneske er for meg helt uforstålig. VG blir mer og mer en poser avis, og ihvertfall hvis de skal fortsette å latterligjøre seg selv på denne måten.

#69677  av tbergstad

Ja denne så jeg også.. Huff så dumt..

#69683  av Tor

Øhø, hva var det denne gjorde 0-100 på? Var det ikke 3,9 sek?

Nei, 4,2
 #69696  av Maverick

Hu har knulla noen VELDIG høyt oppe for å få lov til det der ..
Bilkompetent er hun ihvertfall ikke ..[/list]

#69703  av memo

altså... sitat..:

"kan jeg ta den i tredje nå?"

jeg ble nesten sint da jeg så det klippet :?

de yter ikke bilen rettferdighet med et slikt inkompetent kvinneudyr bak rattet.. huff!

ANDRE GIR! FULL GASS!

#69818  av cameleon

SÃ¥ det klippet der for leden selv... Jeg og en kompis satt og lo oss skakk ihjel da de nermet seg 130 :mrgreen:

Seriøst hadde jeg prøvd den der skulle jeg har rævkjørt den gallardo'n der så forbanna mye at den hadde kommet tilbake på slicks!

Som en kollega av onkelen min på den andre siden av dammen sa da han skaffet seg en 355. " Jeg kjøpte den ikke for å kjøre 60mph" (eller noe i den duren hehe.

Takk for meg.

#69823  av doffy

fikk ikke akkurat godt intrykk av bilen når de er ute å kjører søndag style med den :P

#69824  av sindrejl

hahaha tåpeligste jeg har sett "nå prøver vi fjerde.. kan jeg ta den i tredje nå?" og hu gir på i tredje og man kan se bilene flakser forbi (dem som kjører fortere enn hu i lambo!!) og så hva hun enn nå sa om 130km/t .. var det "det er ganske fort det" eller noe sånnt? uff nei blir irritert av det der :P

#69846  av Erlend

Gaaaah! Enda en grunn til å holde seg langt unna VG! Den avisa blir verre og verre, dette må være noe av det verste av "motorjournalistikk" jeg har sett i mitt relativt korte liv. "Se denne bilen bakfra og dø, liksom." OMG.

#69850  av cameleon

Er i alle fall første gang jeg har sett en volvo blåse forbi en lambo i alle fall... Kvinnfolk bak rattet :evil:

#69944  av chris

Latterlig..

VG er mer og mer likt Se og Hør forresten.. :roll:

#69949  av Andreazz

Huff å huff.. :cry: Hu dama der hadde ikke merket forskjell om det så hadde vert en Audi 1.6liter som sto bak ryggen hennes.. Eller janskje det var det?? Er jo VAG som eier Lambo :P

#69960  av chris

Andreazz skrev:Huff å huff.. :cry: Hu dama der hadde ikke merket forskjell om det så hadde vert en Audi 1.6liter som sto bak ryggen hennes.. Eller janskje det var det?? Er jo VAG som eier Lambo :P
Er jo aldri godt å vite, hva som skjuler seg under de store plastdekslene ;)

#69963  av bose

hehehehe *le*
jaja, hu som er på filmene med Tiff needel kan iaffal teste biler...