Det er jo pga ting som dette at hele resten av verden bruker utrykket "dumme amerikanere"

det er jo ikke uten grunn..
nå skal jeg ikke gå inn på politikk.. men jeg kan faktisk skjønne hvorfor Alquida og lignende terror organisasjoner anngriper USA. Det som er så tragisk er at amerikanerene ikke skjønner det selv............ De steg de tar for å beskytte seg selv bare utsetter dem for enda større trussel og skaper enda mer forakt. Hadde de skiftet ut bush nå hadde kanskje enkelte terrorister tenkt som så at: jaja, så det amerikanske folket står ikke i ryggen hans når han gjør slike dumme ting som han har gjort... ok, da får vi gi denne nye fyren en sjanse...
Men nå har de jo vist at de støtter han fult ut, så nå er det bare å smøre seg med tolmodighet folkens. Jeg skal vedde ræva mi på at det kommer til å komme nye og større terror anngrep i USA i nær fremtid..
og hvorfor? fordi de er for dum til å vite sitt eget beste!
"God bless America and nobody else!"
"We are better then everybody else!"
De kan selvfølgelig ikke innse at noen lager bedre biler enn dem. For jeg mener... de er jo amerikanere! de er jo bedre enn alle andre! og selvfølgelig lager de da også bedre biler! det er en selvfølge!
og for å komme med et historusk faktum:
Hver gang en gruppe mennesker begynner å tro at de er bedre enn alle andre får det alltid samme utfall.... se bare på Nazistene f.eks. Amerikanerene kunne trengt en historietime eller to..
Når man ser på alt blodet som er blitt sølt opp igjennom tidene pga. patriotisme er det grunn til bekymring.
dumme amerikanere..