TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• De sÃ¥kalte "fast and the fearius" har blitt fler

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#68429  av FireWalk

hehe... skjønner hva du mener.. når jeg kjører rundt i byen her så kommer det ALLTID en eller annen råne i en trimmet BMW eller lignende opp på siden og skal prøve seg... som regel gidder jeg ikke bry meg, men av og til greier jeg bare ikke la være.. og girer ned og gir flat fjøl... jeg er jo forsvunnet lenge før de rekker å trykke på gassen engang.. :p

Vi får arrangere bil treff her i sommer da... hehe.. kolonnekjøring med masse MR2er og Celicaer osv... da hadde vel onkel politi blitt glad.. de har sikkert mer enn nok med å drive å kjeppjage deg Lars Erik.. tenk så frustrert de hadde blitt om det plutselig ble en hel GJENG av oss :p

#68434  av FireWalk

hehe.. en ting til som jeg kom på nå som er litt morsomt.., Jeg har den "tvilsomme" forbikjøringa di av sivil politibil på dobbel sperrelinje på VIDEO lars erik!! :lol: slå den da.. hoho!!! har sett den 10 ganger nå og flirer like mye hver gang :lol:

Jeg satt jo i passasjer settet, Svenna kjørte... også holdt jeg et digitalt videokamera... så jeg tenkte, hmm.. hvorfor ikke? :wink:

#68475  av jumbo

Legge ut på forumet NUH!!! lol

Må nok besøke litt ymse landsdeler og grisekjøre noe jævlig til sommeren ja :D

Hva er forresten skiltnummeret deres (slik at jeg kan forfalske mine :twisted: )

#68478  av Remi

ja legg ut filmen nååååååå :D :D

#68500  av FireWalk

hehe!! det er sikkert ikke så lurt å legge ut den filmen.. da må jeg sladde diverse skilt nr osv først iallefall :shock:

Tror ikke Lars Erik hadde blitt så happy heller.. ettersom det kun er han som er med på videoen :lol:

#68608  av sw20

drit i det... vist det ser rått ut så e det bare å legge den ut..... 8)
kan ikke tro det... for det var jo bare normal kjøring... med dama på... :lol:

eg e jo på fornavn meg heile ålesunds up allerede så... men sladd nr... vil ikkje ha kolonne med mr2 a som kjøre gris med nitt nr.. hehe...

men det hadde vert litt gøy oxo da.. åsså kunne e dratt på syden ferie akkutat da!:::::::: alibi e viktig 8)

problemet her i ålesund e at det e jo bare e og du eirik som e ute å kjøre med mr2 celica her i byen... :evil:

#68680  av FireWalk

Hehe... ja det er ikke så greit når det bare er oss to... det blir liksom litt innlysende for de hvem de skal lete etter... Men på den andre siden så er det jo kjekt at det ikke er så mange slike biler som kjører rundt her... kjekt å få litt lange blikk :D

Skal ta å se litt på den videoen :p

#68996  av FireWalk

Jeg måtte bare.... :lol:
Vedlegg
It's done
It's done
sivil4.jpg (28.58 kiB) Vist 337 ganger
Han gjør det! men han vet ikke at bilen ved siden av er sivil politibil ;)
Han gjør det! men han vet ikke at bilen ved siden av er sivil politibil ;)
sivil3.jpg (30.18 kiB) Vist 337 ganger
NÃ¥ legger han seg ut...
NÃ¥ legger han seg ut...
sivil2.jpg (35.15 kiB) Vist 337 ganger
Nå lurer han på om han skal gjøre det...
Nå lurer han på om han skal gjøre det...
sivil1.jpg (35.57 kiB) Vist 337 ganger

#69491  av sw20

du har vist lagt ut feil forbikjøring....
Vedlegg
Uten navn.JPG
Uten navn.JPG (26.87 kiB) Vist 316 ganger

#69498  av Remi

haha bra tegning :wink:

#69499  av Rolfis

Pen tegning sw20 hehe :shock:

#69504  av sw20

noen som har prøvd å tegne med san finger mus før da....
syns den blei fin og oversiktig eg!!!

:shock: men men..... :oops: :roll:

#69587  av FireWalk

det er tydelig at det finnes de av oss som har for mye fritid :-)

kvassnes!? vet du hva han heter også? du har blitt stoppet en gang eller 10 for mye du.. når de kan person nr ditt utenatt er det grunn for å bli bekymret... :) skal se om jeg finer den rette forbikjøringa da! :p

#69753  av sw20

litt gøy at dei aldri har hatt noe konkret på meg da.... :mrgreen: :mrgreen: