TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• The Supra is coming!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#6790  av @lpher

chris skrev:@lpher.. håper du ikke er sint for flekkene på bilen din i dag.. men den var jo så skitten at det gjør vel ingenting. Stod en stund og sikla på den skjønner du :P

Btw.. HERLIG interiør i den.. selv om baksetet er oppskrytt ;)
Feck...du må da si fra når du er 'in town' gutt! ;-)
Du er vissnok ikke alene om å sikle over den...den er parkert der med vilje ;-) ...skal få dytta inn no anlegg til helga nå så...blir det demobil skal du se ;-)

Tror jeg holder på å tørne snart...sånn som været er nå, så har jeg måttet
vaske den 5-7 ganger i uka!! Glem forsikringsutgifter...lån...bensin etc.
neida...det er utgifter til vaskehallen som kommer til å knekke meg ;-)

Baksete? hvilket baksete? ;-)

@lpher

#6793  av chris

Jeg skal si i fra. Kanskje du har et telefonnummer jeg kan nå deg på også? :) Ble litt uventet tur dette, men kunne ikke kjøre derifra uten å ha sett LITT på doningen i det minste..

Flytter jo snart oppover allikavel ;)

Baksetet ja. De to plassene bak, med ca 1 mm benplass :lol: Men grei plass å sette fra seg ting der da. Savner det på MR2'en til tider. Spesielt når jeg er på litt lengre turer, og kunne tenkt meg å ha NOE inne i kupèen også :)

Men må innrømme.. det der er bil jeg kunne virkelig tenkt meg.. Hadde for såvidt ikke sagt nei til NSX'en jeg lå bak nede i byen heller.. hehehe

#6823  av CelicaTurbo

Var derfor jeg kjøpte Celica: trengte et sted å gjemme tomme brusflasker og annet rot :D

#6835  av chris

Hehe, ja akkurat :)

Eneste jeg vet er at jeg kommer til å ha japansk, and nothing else. Men hvor lenge jeg har MR2'en vet jeg ikke. Er egentlig altfor upraktisk i forhold til hvor mye jeg farter rundt omkring. Problemet er at den er altfor gøy ;)

#6903  av chris

1161 views på denne posten nå :D

450 hk skulle vel holde i en Supra? *minnes Getaway in Stockholm 2*

#6908  av Erlend

Skal vi avslutte tråden snart, så Supra ikke blir mer populært enn MR2 på sidene? :lol:

#6911  av jumbo

Tror det er for sent, Erlend. Vi får nok gjøre alvor av planene vi diskuterte ang, Supraen til Alf! :twisted:

#6919  av Erlend

*Gni seg i hendene*

Jeg har ståltråd og brekkjern, hvis noen er gode på hotwiring, så er jeg med :twisted:

#6924  av Christian

Bare å skaffe seg en "smart dingseboms" det, har dere ikke sett "Gone in 60 seconds" :roll:

#6932  av Erlend

En sånn trenger jeg... eller noe lignende som Forrest Whitaker har i "Ghost Dog"... *ka-blip* !

#6944  av chris

Christian skrev:Bare å skaffe seg en "smart dingseboms" det, har dere ikke sett "Gone in 60 seconds" :roll:
Eller skru av lykteglasset og stikke et skrujern inni.. 8)

#6945  av jumbo

Christian skrev:Bare å skaffe seg en "smart dingseboms" det, har dere ikke sett "Gone in 60 seconds" :roll:
Helvete heller, man kommer langt med en HiAce med tilhenger! :twisted:

Skal vi ikke ta en tur oppover, Christian? :mrgreen:

Starte'n kan vi da alltids gjøre i ro og mak seinere!

#6946  av chris

Erlend skrev:*Gni seg i hendene*

Jeg har ståltråd og brekkjern, hvis noen er gode på hotwiring, så er jeg med :twisted:
Jeg vet hvor han parkerer når han er på jobb ;)

#6948  av chris

jumbo skrev:
Helvete heller, man kommer langt med en HiAce med tilhenger! :twisted:

Skal vi ikke ta en tur oppover, Christian? :mrgreen:

Starte'n kan vi da alltids gjøre i ro og mak seinere!
Hva med en vanlig NAF-bil eller noe? ;) Bare å heise den opp. God plass der han bruker å parkere, og usynlig for bileier når vedkommende later som han jobber :D :twisted:
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 16