TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvordan farge pÃ¥ lyktene mine ?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#69120  av Blueman

Du har vell ikke lov til å sote lyktan så da er valget egetlig enkelt :P hehe :)

#69133  av hovik

Jeg har noen mektig sota lykter som biltilsynet ikke er helt happy for. Hvis du vil bytte, er det bare å si i fra.

Ellers hvis noen har noen orig. lykter til 91 mod for en billig penge, gi beskjed. Er sota hele veien rundt, så trenger alt.

#69160  av chimp

Ville valgt de røde. Effektanlegg du har på, ikke sant? Hva slags?
Leter etter effektanlegg jeg også med to enderør. ;)

#69171  av McHowie

De røde er klart best, da helsotete ser litt for rånete ut for meg :P

#69173  av erling

Røde er fint. Men jeg ville latt ryggelysene være hvite.

#69174  av The Doctor

Jeg synes rød passer best, MEN hadde jeg vært deg så hadde jeg bare tatt dem den fargen DU synes er tøffest.. Greit nok at du spør om meninger å sånt, men ikke velg rød fordi 8 av 10 sier rød og du egentlig vil ha svart...

Follow your heart Boy! :wink:

#69176  av EilertseN

Blueman skrev:Du har vell ikke lov til å sote lyktan så da er valget egetlig enkelt :P hehe :)
Har ikke låv å spreie lyktene rød heller vettu ;) er orginalt oransje.

menne vet ikke helt hva jeg gjør.. må tenke litt på det.. når det gjelder hva som er låv osv.. er ikke det noe hinder,det er bare å bytte viss jeg blir stoppet i teknisk,eu-kontroll tar bekjente for meg..

#69243  av Erlend

Velg det du vil selv :) Hvis du har kokt det ned til de to typene, så er det bare deg det står på da...

#69291  av FireWalk

Erlend skrev:Velg det du vil selv :) Hvis du har kokt det ned til de to typene, så er det bare deg det står på da...
Flip a coin :wink:

#69376  av EilertseN

hehe,trur det blir rødt ja..