TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• HV ØVELSE

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #69114  av GT4 CS

Noen som har lyst til og ta min plass under hv øvelsen jeg er inkaldt til neste onsdag, øvelsen varer i 3 hele dager. Kan anbefalles, du får her oppleve norske trafo stasjoner på sitt beste.
Førstemann til mølla.
Vedlegg
bjørn vest.jpg
bjørn vest.jpg (12.84 kiB) Vist 1583 ganger

#69135  av Ã¸xseth

He he trur ikke det.
Jeg skall på 3 dagers øvelse i uke 50 :? trur det får være mer en nokk

#69142  av sindrejl

deilig å ikke bli innkalt ;)
 #69154  av Maverick

Jeg skal A L D R I på rep, og den tanken fryder meg!! Føler med deg da :)

#69159  av kennethx

Jeg ble vel overført til heimevernet når jeg dimmet fra HOS, men seriøst...om jeg blir innkallt til øvelse, så lurer jeg veldig på hva de har tenkt at jeg skal gjøre. Tjenseten min bestod nemmelig av å reparere datamaskiner. hehe....

#69178  av Amund

kennethx skrev:Jeg ble vel overført til heimevernet når jeg dimmet fra HOS, men seriøst...om jeg blir innkallt til øvelse, så lurer jeg veldig på hva de har tenkt at jeg skal gjøre. Tjenseten min bestod nemmelig av å reparere datamaskiner. hehe....
kanskje du skal hacke deg innpå nettet til FI? hehe, eller de har en lommekalkulator de ikke greier å slå på...? :lol:

#69180  av kennethx

Amund skrev:
kennethx skrev:Jeg ble vel overført til heimevernet når jeg dimmet fra HOS, men seriøst...om jeg blir innkallt til øvelse, så lurer jeg veldig på hva de har tenkt at jeg skal gjøre. Tjenseten min bestod nemmelig av å reparere datamaskiner. hehe....
kanskje du skal hacke deg innpå nettet til FI? hehe, eller de har en lommekalkulator de ikke greier å slå på...? :lol:
Kansje jeg blir satt til å skrive noen raporter, fordi en gammal befal ikke forstår seg på dette "word greiene" hehe

Men det er jo kansje ikke så lurt det heller siden jeg har disleksi, eller hva det heter...lese skrive vansker..whatever...

#69187  av tojo

:D HV øvelse er liksom en ferie det,litt avkobling fra hverdagen.
Ã… en hel masse skjitprat :D Og "litt" :D alkaholer :wink: .
Går bare å venter på innkalling jeg(i fjor ble det avlyst,det ble sagt pengemangel). Jaja det koster vel å ha Norges største "barnehage" i drift.
Lykke til å drikk med måte på øvelsen.

#69221  av Tor

HV øvelse GT4 CS, stakkars mann, jeg skal aldrig i millitære eller HV.

#69248  av Erlend

Aldri i militæret? Synes militæret var fett jeg..eller det sier jeg iallefall nå etterpå :) Når jeg ser tilbake på det var det bare kult...

#69302  av Tor

Ja, hører alle syntes det er OK med millitære, men jeg er ikke keen på og kaste bort 1 år på og leke krig og stå opp klokken 06.00 om morgenen. Kan heller jobbe og ikke minst kjøre bil :)

#69331  av Erlend

Skjønner det ja :) Hey, hvis man ikke blir innkalt er det ikke noe stress, men personlig ville jeg ikke gått til store lengder for å holde meg unna, sånn som noen kamerater av meg gjorde :)

#69442  av GT4 CS

Hehe, førstegangstjenesten var helt KONGE :D Men i hv der jeg er er det jo fult kaos, sitte i 23 timer og vente på at det som skulle skje ikke skjedde fordi noen hadde glemt noe :D Men ellers er det jo et nydelig avbrekk i hverdagen med ekstremt mye griseprat og en liten klunk i kaffen på kvelden som for enkelte til og skryte på seg de mest fantastiske ting. Fant fram ag3 spaden her om dagen :oops: Eh, jeg pusset den jo og oljet den bra da jeg la den bort for to år siden, men....

#69564  av vegar85

du får kose deg. jeg skal aldri i militæret jeg el. hehe.