TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• VÃ¥lertreffet - Hvem skal kjøre pÃ¥ bane?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#678  av Steinmetz

Heisann

Er det mange i klubben som skal kjøre på treffet?

Holder på å vurderer det,er vist bare 5 plasser ledig nå:-\

TJ

#681  av CelicaTurbo

hm, egentlig tror jeg de er full men at de overbooker litt for de gjør regning med litt frafall.. uansett blir det ingen katastrofe med flere enn 50 biler ute for det er bare et tall som de har kommer frem til som vistnok har fungert bra ved andre tidligere treff..  men men, til poenget, jeg hadde ikke tenkt å kjøre nei, bare tråkke rundt og se på rå biler og preike :)  og kanskje sitte på med noen? :)

#690  av MR2turbo

Jeg skal kjøre på treffet... Og jeg anbefaler det på det sterkeste å gjøre det samme hvis du er interresert i å lære bilen å kjenne under "trygge" forhold.. I løpet av en sånn dag så finner du ut endel om bilens karakteristikker/handlig, som det ikke alltid er like lett å finne ut av i trafikken..

Men det går med litt dekk og bremser... Det er vel stort sett det som slites. Motoren har jo fin arbeidstempratur heletiden, så jeg vil påstå at det ikke går så veldig hardt utover den. Men det er lurt å bytte Bremsevæske og motorolje på forhånd..