TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fra Gatebil sine sider...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #68599  av Arne rebel

To biler på Gatebil sine sider som en kan dra kjensel på 8)

Når en ligger først i rekka har en vel den raskeste bilen :?: :roll:
Vedlegg
gb04_sept_0177[1].jpg
gb04_sept_0177[1].jpg (27.79 kiB) Vist 782 ganger
gb04_sept_0179[1].jpg
gb04_sept_0179[1].jpg (24.52 kiB) Vist 782 ganger
Først i rekka.jpg
Først i rekka.jpg (45.12 kiB) Vist 169 ganger

#68602  av Tor

Først i rekka eller er dere først i den rekka der forbikjøringer ikke er tillat? ;)
 #68605  av jan-erik

Arne rebel skrev:To biler på Gatebil sine sider som en kan dra kjensel på 8)

Når en ligger først i rekka har en vel den raskeste bilen :?: :roll:
...elller er den som lager kø :wink: Neida Arne, bare spøker.

Ble jo bra det første bildet der, litt action preg over det. Må se om jeg finner det i større oppløsning. Jeg hadde vist med meg passasjer også ser jeg av bildet. Hun 18 år gamle jente som satt på syns det var grådig morsomt, og ble med to pass.

#68624  av Erlend

Nice!! Elsker actionshots som dette :D Skulle hatt digitalt speilreflekskamera...

#68650  av Tor

Var bra det første bilde ja, skulle ha vørt litt breiere og litt mere vising av fordekk :)
 #68655  av MR2turbo

jan-erik skrev:Jeg hadde vist med meg passasjer også ser jeg av bildet. Hun 18 år gamle jente som satt på syns det var grådig morsomt, og ble med to pass.
Hehe, sånn er det når man kjører mr2, småjentene kommer løpende :lol:

Tøffe bilder btw... :D

#68670  av memo

Erlend skrev:Nice!! Elsker actionshots som dette :D Skulle hatt digitalt speilreflekskamera...
æddabædda :P

#68718  av _speedy

memo skrev:
Erlend skrev:Nice!! Elsker actionshots som dette :D Skulle hatt digitalt speilreflekskamera...
æddabædda :P
Jeg og vil ha! :twisted: Hvor mye koster et bra et?

#68719  av memo

billigste og beste er vel Canon EOS 300D... ligger på rundt 8500,- med objektiv

#68755  av chris

memo skrev:billigste og beste er vel Canon EOS 300D... ligger på rundt 8500,- med objektiv
i hvert fall er det det billigste :P

#68761  av memo

chris skrev:
memo skrev:billigste og beste er vel Canon EOS 300D... ligger på rundt 8500,- med objektiv
i hvert fall er det det billigste :P
beste innenfor den prisklassen selvsagt.

skal du ha noe bedre i kvalitet må du opp til Nikon D70 eller Canon EOS 20D.. 70 ligger på 12-13 med objektiv... 20D ligger på 12-13 uten objektiv...

#68999  av jumbo

Bilen din ble virkelig flott med den stylingen Jan-Erik. Baade plastikken, og den paa to bein :shock:

Fra spoek til revolver.... hvordan i indre uppsala fikk du lite skilt til aa ha fremme? Finnes det virkelig fremdeles biltilsyn med litt vett noe sted?

#69027  av jan-erik

jumbo skrev:Bilen din ble virkelig flott med den stylingen Jan-Erik. Baade plastikken, og den paa to bein :shock:

Fra spoek til revolver.... hvordan i indre uppsala fikk du lite skilt til aa ha fremme? Finnes det virkelig fremdeles biltilsyn med litt vett noe sted?
Takk for det Jumbo.

Skiltet fikk jeg på Hønefoss, og det gikk uten noen store problemer. Må si de er greie og fornuftige der. Fikk det pga av ny frontfanger, så de tok en subjektiv vurdering på det. De kunne nok ha nektet hvis de ville vært firkantet, så mulig jeg var heldig.