TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Grønn Farge....

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #68319  av Tor

Sjekk den fargen da folkens :)
Vedlegg
DSC00902.jpg
DSC00902.jpg (55.38 kiB) Vist 366 ganger

#68325  av tojo

Den Skr(Opel) Raketten går godt! Ryddig og pent motorrom også,bortsett fra den FORD tingen som står midt i.
Fargen er ganske Lime grønn den :D

#68336  av Tor

Ganske ryddig der ja, merker fort en eventuell oljelekasje.

#68675  av GT4 CS

Bilen til frode engelund det, om han ikke har fått solgt den da. Han er superdyktig. Gjort noen sveisejobber for meg. Drit grei kar :D

#68723  av vegar85

tojo skrev:Den Skr(Opel) Raketten går godt! Ryddig og pent motorrom også,bortsett fra den FORD tingen som står midt i.
Fargen er ganske Lime grønn den :D
jeg vil si at den ford tingen der er grom. får ikke timmet en motor så billig som går så bra som den. syntes cosworthmotor er gromt.

#68724  av Ninjamannen78

Er det ikke Kawa grønn frode sverger til?

#68725  av Speeder

Ninjamannen78 skrev:Er det ikke Kawa grønn frode sverger til?
Stemmer

#68746  av tojo

:D For å kvervulere litt! Kawasaki green fins flere forskjellige nyanser og koder:
- MEE3 (green) mod 1997+
- YD96/TH40B (Bright Green) mod 1990+
- GVP2 (Yellowish Green) mod 1995+
- PWX3 (green)

Alle disse er en slags"neon/lime" grønn
Dem har flere grønn farger men dette er de det sansynligvis kan være!
Mest trolig Yellowish green.

#68882  av Tor

tojo vet en del om alt han :) Personlig liker jeg den fargen :) Lakka hel crossen min i den fargen før den ble solgt.

#68994  av Erlend

Hoho! Der var det god plass under panseret :D Kan legge bagasjen der hvis du vil ha varme underbukser når du kommer frem :)

#69335  av Tor

Ja, vist du kommer frem da :)

#69347  av Anders gullstein

Har hørt en del Opelfolk snakke om "gift grønn". Dette er veldig nær den fargen ihverfall. Stili farge om kler bilen, men tror en kan bli litt lei av den etterhvert :roll:

#69359  av Tor

Den er sikkert fet med Hvite felger :)