TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TØFF New BEETLE!!!!!!!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#67765  av Anders gullstein

chris skrev:
Anders gullstein skrev:Tror nok jeg ville ha gått for en Mini Cooper S med noe trim stasj istedenfor. Tøffere den synes.
jeg tror jeg ville gått for det meste jeg, fremfor å kjøpe en beetle (eller audi tt, som er like stygg)
Ja, men tenkte å nevne den som et eksempel siden New Beetle og Mini er "relanseringer" av gamle klassikere. Mini er tøft da :wink:

#67823  av celicat23

Anders gullstein skrev:
chris skrev:
Anders gullstein skrev:Tror nok jeg ville ha gått for en Mini Cooper S med noe trim stasj istedenfor. Tøffere den synes.
jeg tror jeg ville gått for det meste jeg, fremfor å kjøpe en beetle (eller audi tt, som er like stygg)
Ja, men tenkte å nevne den som et eksempel siden New Beetle og Mini er "relanseringer" av gamle klassikere. Mini er tøft da :wink:
Nye mini'n, med ett konigseder bodykit er pent:

http://www.ruotequipe.com/catalogo/koni ... igmini.htm

#67825  av celicat23

TurboKnut skrev:Har du noen gang sett på Top Gear og hørt at de ER fornøyde med noen biler??
Det er alltid ett eller annet piss de henger seg opp i, og det er nesten som de har tatt opp arven fra svenske Teknikens Värld fra slutten av 80- begynnelsen av 90-tallet. Da var det deprimerte tider i redaksjonen der :lol:
Syns de stort sett hvert eneste program har en bil de liker. De overrasket veldig i første episode av nyeste sessong, hvor de sammenlignet nye holden monaro 5.7L, chrystler 300 c, og jaguar s-type -- og valgte holden som beste bil. Ville trodd jaguar'en, men...

Anyways...offtopic kanskje :)

#67831  av Anders gullstein

celicat23 skrev:
Anders gullstein skrev:
chris skrev: jeg tror jeg ville gått for det meste jeg, fremfor å kjøpe en beetle (eller audi tt, som er like stygg)

Tja, smak og behag. Synes det er penest plain jeg med noen fine racingfelger, rødlakkert med hvit tak og Cooper-striper på panseret. Little red sexy cherry bomb :wink:

#67835  av celicat23

Anders gullstein skrev:
celicat23 skrev:
Anders gullstein skrev: Ja, men tenkte å nevne den som et eksempel siden New Beetle og Mini er "relanseringer" av gamle klassikere. Mini er tøft da :wink:

Tja, smak og behag. Synes det er penest plain jeg med noen fine racingfelger, rødlakkert med hvit tak og Cooper-striper på panseret. Little red sexy cherry bomb :wink:
Absolutt ingenting galt med en "orginal" en heller nei. Hadde det ikke vært for prisen så skulle jeg vurdert å kjøpe meg en. Må være konge gøy å kjøre.

#67836  av Anders gullstein

Har prøvd en Mini One med 90 hk. Var morsom da også, men litt vel daff motor. Ganske høy girutveksling på dem faktisk, kjørte 2. giret langt over 100 km/t. Gjennomført innvendig og utvendig. :)

Liker ikke den nye cab-utgaven, den blir litt vel "damete/frisør"-aktig :?

#67918  av @lpher

Var det ikke Mini'n som ble kåra til årets homsebil i siste Autofil (bladet) da?! :D

@lpher

#68001  av celicat23

@lpher skrev:Var det ikke Mini'n som ble kåra til årets homsebil i siste Autofil (bladet) da?! :D

@lpher
Er ikke AUTOFIL det bladet med flest faktiske feil i hele verden da? :)

#68045  av @lpher

celicat23 skrev:
Er ikke AUTOFIL det bladet med flest faktiske feil i hele verden da? :)
Hihihi....trolig :D Men konkuransen om den tittelen er knallhard så vidt jeg kan se! :D

@lpher

#68051  av Tor

Søstra mi har en 2002 Mini Cooper 1.6 Chilli. 115 Hk, er morro og kjøre, en syk go cart følelse.

#68063  av TurboKnut

Jeg kjørte fra Nordkapp til Roma (via Paris og Spania) med liten bil jeg. Merka ingenting til no homsegreier, heller tvert, om så Autofil tar nok feil der også....
Vedlegg
huggeri.jpg
huggeri.jpg (25.94 kiB) Vist 306 ganger
Hvorerpasset.jpg
Hvorerpasset.jpg (18.28 kiB) Vist 306 ganger

#68129  av @lpher

Det var vel den 'nye' BMW Mini'n de kåret som vinner da :)

@lpher

#68175  av Erlend

Damene digger den gamle Minien, så det er nok så langt fra homsebil du kan komme :) Men nye beveger seg nok litt i grenseland... For min del synes jeg at det er tre helt klare kandidater, og det er BMW Z3, Audi TT og nye MB SLK 230 (eller whatever, den snutebilen som prøver å ligne på SLR)