TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Krasjet to ganger pÃ¥ to minutter..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#67803  av Tor

Skal ikke være lett å kjøre bil nå om dagene....

#67807  av Gjertsen

Hum nesten jeg kræsja 2 ganger på torsdag. værste var at alt var i samme rundkjøring sånn ca 5 sek etter hverandre... Dumme meg som stressa til jobb...
Samt i dag holdt jeg på å smelle inni en A6 :( kunne blitt dyrt. hehe
Trur jeg er inne i en farlig fase...
men det som er mere morro er når folk nesten kræsjer i meg, pga jeg kjører jo på retten min. så dem som har vikeplikt for meg må jo BRÅ bremse...
Evil canivel. eller var det med k ? :lol:

#67817  av tbergstad

Hva slags raring var dette?.. Hmm.. må ut å sjekke jungeltelegrafen..

#67845  av GT4 CS

Sikkert en verdaling som har vinni i lotto og skulle brife litt. Så angret han seg og prøvde stikke av :lol:

#67989  av Rolfis

Møtte denne galingen like etter at han hadde meia ned trafoboksen. Hadde det travelt kan en vel si ja :roll: Støtfangeren hang på halv tolv og det stakk litt buskas opp av grillen.. Litt av et syn.. E-verket stakkar sleit med å få lys i husene til langt på natt vil jeg tro. Var ganske så smadra den trafoboksen.. Slike folk har ingenting på veien å gjøre!! :evil:

#68044  av @lpher

Rolfis skrev:Møtte denne galingen like etter at han hadde meia ned trafoboksen. Hadde det travelt kan en vel si ja :roll: Støtfangeren hang på halv tolv og det stakk litt buskas opp av grillen.. Litt av et syn.. E-verket stakkar sleit med å få lys i husene til langt på natt vil jeg tro. Var ganske så smadra den trafoboksen.. Slike folk har ingenting på veien å gjøre!! :evil:
Bra han ikke valgt ut deg og bilen din som blink da :)

@lpher