TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• gøyal tegnestripe

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #67596  av chris

Sikkert en fordel å klikke på den, for å kunne se tekst og bilder skikkelig :)
Vedlegg
jumper.jpg
jumper.jpg (70.39 kiB) Vist 430 ganger

#67603  av Wishmaster

hehehe ;)

#67604  av FireWalk

hahahahahahahahahaha!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: tror jeg hadde kastet meg utfor der jeg også om jeg var i samme situasjon :p :lol:

#67605  av Dalan

That's just wroong! :shock:

#67614  av @lpher

Hihihi :D No comment :D

@lpher

#67616  av TurboKnut

HAHAHAHAHAHA - jeg har en kamerat som var i Thailand og dro med seg DEN dama på hotellrommet og hun gjorde det der på han. Hun skulle ha betalt for jobben, - men er man full nordmann i Thailand så what the heck...
Midt under kosestunden så stakk han hånda opp under miniskjørtet på henne og fikk handa full av ballstyr.......
......Men han syntes "hun" var så god så han tok tilbake halvparten av pengene og lot "henne" gjøre seg ferdig... :roll:

#67637  av sindrejl

TurboKnut skrev:HAHAHAHAHAHA - jeg har en kamerat som var i Thailand og dro med seg DEN dama på hotellrommet og hun gjorde det der på han. Hun skulle ha betalt for jobben, - men er man full nordmann i Thailand så what the heck...
Midt under kosestunden så stakk han hånda opp under miniskjørtet på henne og fikk handa full av ballstyr.......
......Men han syntes "hun" var så god så han tok tilbake halvparten av pengene og lot "henne" gjøre seg ferdig... :roll:
errrr.......... hmm.. øh.. :roll: hva skal man si? :P Rare kompiser du har :D

#67658  av vegar85

nordmenn gjør mye rart når den er fulle skjønner jeg. glad ikke hva meg. :wink:

#67665  av GT4 CS

Fylla får deg til og gjøre det meste med frydepinnen :D Bortsett ifra gutterompe da hehe.

#67678  av sindrejl

GT4 CS skrev:Fylla får deg til og gjøre det meste med frydepinnen :D Bortsett ifra gutterompe da hehe.
er Guttetrut noe bedre? ;)
 #67691  av Maverick

Rett og slett bare ekkelt .. Morro å lese da :)

#67746  av DannyBoy

Sinnsykt bra! :lol: :lol: :lol:

#67782  av spkstrp

Ja fyren kunne jo hoppa utfor selv i stedetfor...
Og i Thailand er tydeligvis alt lov... :roll: