TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Det snør det snør, tiddelibom..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #67675  av Dalan

Rev øynene bort fra dataskjermen her, og så til min forskrekkelse at det snødde kjerringer ute.. :shock:
Dette kan bli morsomt på vei hjem, med 235 sommerdekk i røven.. :P :?

Dette er en dag man vet vil komme, men håper så inderlig at ikke gjør.. :P

#67679  av vegar85

så heldig du er. ventet på snø i går men det kom jo ingenting. :cry:

#67699  av Tor

Er snø i Tromsø nå, ikke masse men det dekker veiene. Var ute og øvde på noen breie i går :) Fikk iallefall bevist at bilen klarer og snu på 50 øringen :)

#67712  av jumbo

Hehe, 235/17/40 paa snoefoere er artige saker, det kan jeg skrive under paa. Men naa blir vel bilen staaende noen dager tenker jeg, mens den lille svarte faen faar ny motor :twisted:

#67724  av tojo

Snø :roll: hva er det :?: Haha, å sånn som er oppi fjelltoppene.
Neh her ved polarsirkelen er det ikke snø,bare litt is på veiene om morran og kvelden.(men det kommer nok :( .)

#67838  av angrykid

Hehe. har vært ute å ligget bredt i hele kveld, jeg :) rimelig herlig bil, så snart man begynner å kjenne hvor den ligger og hvor fort ræva kommer ut på den :)

Fikk på piggfrie vinterdekk i dag, så nå kan jeg slædde så mye jeg bare vil, uten å tenke på at piggene blir borte.. herlich :)