TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Dagen er ikke den samme uten...

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #67150  av Toye

Hei Forum!

Søndag kveld skulle jeg inn på min favorittside på internett,
men ts-ogn.no ville ikke åpenbare seg :shock: Stor var min fortvilelse :cry:
DAGEN ER IKKE DEN SAMME UTEN TS-OGN.NO!!!

Men nå er serveren på plass og alle vi MR2 eiere kan utveksle meningsytringer igjen om bilen blant biler 8)

Takk til dere som fikk serveren på plass!
Sist redigert av Toye den 27 okt 2004 08:18, redigert 2 ganger totalt.

#67152  av vegar85

det er helt snat det. dagen er ikke den samme uten. har prøvd mange ganger å gå inn på ts-ogn, men den har vært nede. bra den kom fort opp igjen. :wink:

#67172  av Remi

fikk abstinenser på mandags kvelden jeg :lol:

#67176  av sindrejl

har jobbet svært mye i det siste og gjett om det er godt å sette seg ned og slappe av med ts-ogn! :D Godt å ha forumet tilbake :)

#67195  av Kjelliken

:shock: PHUUUU!!!! ja det var da endelig godt at det var kommet tilbake litt fortvilenes nor en ikke kan følge med hva som skjer her hehe.. :roll:

#67251  av Master

Vi er som en stoooor famile på forumet :lol: å ta ned serveren blir som å .. eh.. sprenge huset vårt :P

#67264  av tojo

Master skrev:Vi er som en stoooor famile på forumet :lol: å ta ned serveren blir som å .. eh.. sprenge huset vårt :P
Meget bra skrevet. :D Er enig, 3 dager uten forumet :( Forumet var virkelig savnet når serveren var nede.
Men nå er jo alt bare velstand igjen. :D

#67268  av chris

Forumet og sidene var nede fordi serveren var under fysisk flytting, ble flyttet fra Oslo til Stavanger. :)

#67273  av Master

det tror jeg samtlige som skrev http://www.ts-ogn.no de siste dager fikk med seg Chris :lol:

#67283  av tojo

:D Ja og det var jo varslet på forhånd:
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=5587

Hmm. Lurer på om den ble flyttet med stil fra Oslo til Stavanger?
Altså med en Toyota :D 8)

#67286  av chris

tojo skrev::D Ja og det var jo varslet på forhånd:
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=5587

Hmm. Lurer på om den ble flyttet med stil fra Oslo til Stavanger?
Altså med en Toyota :D 8)
hehe, godt spørsmål. det må jeg finne ut av :P

#67331  av Johnny_Bravo

he he tror vel ikke den ble flyttet med en MR2 ihvertfall :)

(hvis den står i et 19" rack da)

#67357  av @lpher

Det tok akkurat litt for lang tid til at abstinensene begynte å melde sin annkomst her ihvertfall :D

MÃ¥tte faktisk avreagere litt med supramannenforumet og mkivsupra-forumet istedet...men det blir liksom ikke det samma som TS-OGN det... :D

@lpher

#67572  av chris

@lpher skrev:Det tok akkurat litt for lang tid til at abstinensene begynte å melde sin annkomst her ihvertfall :D

MÃ¥tte faktisk avreagere litt med supramannenforumet og mkivsupra-forumet istedet...men det blir liksom ikke det samma som TS-OGN det... :D

@lpher
og så får vi jo gjort unna litt dritprat på jobben også da :P :P

#67621  av @lpher

chris skrev: og så får vi jo gjort unna litt dritprat på jobben også da :P :P
Det kan du si...jeg har ikke hatt tid til å surfe på jobb...på flere uker jeg! :D Come to think of it...det begynte å bli mye å gjøre da du begynte å jobbe her!! Sammenheng?! Hmmm... :D :D :D

@lpher