TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• og dette skryter de av???

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#66812  av Remi

prise mæ lykkelig for at purken her oppe ikke e så hestkuk som dokker skal ha det til :wink:

#66817  av vegar85

skryter av at de tar flest. jævla idioter. :evil:

#66858  av FireWalk

nå vet vi jo hvordan de ser ut.. da er det bare å finne ut hvor de bor.... :twisted:

#66859  av vegar85

FireWalk skrev:nå vet vi jo hvordan de ser ut.. da er det bare å finne ut hvor de bor.... :twisted:
tror neppe noen tør å ta en tur på døre dems, men det kunne vært kult å sett det. :wink:

#66871  av tojo

SÃ¥ da ut som greie gutter det der :? muhahah just kidding :D
Ja det er da forskjellig man skryter av!

#66918  av sindrejl

FireWalk skrev:nå vet vi jo hvordan de ser ut.. da er det bare å finne ut hvor de bor.... :twisted:
høhø, bare å gi bildet til noen dopsultne torpedoer det! :D

#66939  av GT4 CS

Fugeskumm i tarmkanalen kurerer de fleste.

#66991  av Morten

Tror ikke det er i mange andre "firmaer" de står frem i avisa og skryter av at de ikke har gjort jobben sin ordentlig.

Det er jo tross alt når det ikke blir begått lovbrudd at politiet bør kunne være fornøyd med jobben som er gjort, ikke når det tydeligvis skjer flere "grove lovbrudd" ( :wink: ) enn noensinne!

det er ihvertfall min mening...

#67225  av Kjelliken

:D de tok no litt innpå for vel en måned siden.. hehehee jaja ellers har vi det bra.. åsane har jo ikke så gode folk de tar jo alt som beveger seg.. bare for å ha noe og gjøre kan det virke som og så er de ikke på toppen av listen dette forundrer meg virkelig og nor de i tilleg er nødt til å lyge om hendelsen for og klare og ta ett sertfikat ser jeg på dette som helt ute av denne verden og at de i det heletatt kan kalle seg politi og være stolt av det forundrer meg veldig masse..

Har opplevd mye rart med politiet og enkelte skulle ikke fått lov til å være politi.. så enkelt er det.. :evil: