TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Grøftelys?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #67206  av tettwatt

Hvor får jeg kjøpt standard grøftelys til mk1 billig???

#67207  av Remi

finner kansje på høggern. vis ikke hør med helle eller bilmatriell dem kan ha :wink:

#67211  av tettwatt

Den er grei, skal uansett innom bilrekvisita på vei til jobb i dag, men er keen på de som er helt originale... Er drittlei av å kjøre med lyktene oppe midt på dagen, ser mye tøffere ut med grøftere...:8):
Som om ikke det var nok er også lysene stilt inn helt feil (var hos toyota for 3 mnd siden), Den høyre lyser rett i speilet på biler 4-30 meter foran, den venstre er ca riktig... annoying shit azz :evil:

#67487  av Jarl

tettwatt skrev:Den er grei, skal uansett innom bilrekvisita på vei til jobb i dag, men er keen på de som er helt originale... Er drittlei av å kjøre med lyktene oppe midt på dagen, ser mye tøffere ut med grøftere...:8):
Som om ikke det var nok er også lysene stilt inn helt feil (var hos toyota for 3 mnd siden), Den høyre lyser rett i speilet på biler 4-30 meter foran, den venstre er ca riktig... annoying shit azz :evil:
På jakt etter det samme, får man ikke kjøpt de originale hos en toyota forhandler? Evt. andre som er billigere, kan jo se på bilXtra e.l...

#67523  av tettwatt

Var innom Toyota i går, de hadde dem ikke!!! Ikke hadde de originale på torshov heller, så jeg får bare kjøpe noen universale evnt...

#67524  av Anders gullstein

Er ikke sikker på om mk1 ble levert med grøftlys orginalt. De som stod på bilen min (byttet ut nå) var Hella lykter. Tror de er montert på bilene som kom til Norge, slik at det skulle være kjørelys.

#67646  av tettwatt

Jepp, har funnet ut at det kun var ekstrautstyr, ikke mulig å få tak i lenger, noe piss i den duren i følge toyota... Har uansett kjøpt meg hella lykter nå (195kr pr stk), så nå må de bare monteres på :roll:

#67648  av Jarl

tettwatt skrev:Jepp, har funnet ut at det kun var ekstrautstyr, ikke mulig å få tak i lenger, noe piss i den duren i følge toyota... Har uansett kjøpt meg hella lykter nå (195kr pr stk), så nå må de bare monteres på :roll:
Er de noe like de ekstrautstyr lyktene? Kan jo ikke ha noen ovale greier...
Har ikke tilfeldigvis dele.nr på de Hella lyktene?

#67661  av sindrejl

er bare å kjøpe noe biltema crap eller.no :)

#67763  av Anders gullstein

Får mange fine "firkantete" grøftlys. De fleste passer på en eller annen måte, bare bruk hodet litt. Se på hjemmesider, kataloger og sånt. Piaa, Cibié, Hella er gode lys, hvis en vil koste på seg noen skikkelige.

#68800  av tettwatt

Jepp, de er firkantet akkurat som de opprinnelige(ekstrautsyret), men han idioten jeg kjøpte de av klarte å gi meg to lamper som ser like ut, men med forskjellige glass (så det først når de var montert :( )
Så vi får se om jeg får bytta, men jeg tviler... ser uansett tøft ut...

Har oxo det problemet at grøftelysene lyser både på park og normal(da lyser alle: grøfte, park og normal), selv om de bare skal lyse på park... Noe rele eller liknende jeg må bytte???

#68804  av Mr2 Mk2

tettwatt skrev:Jepp, de er firkantet akkurat som de opprinnelige(ekstrautsyret)
Mk1 er da aldri levert originalt med grøftelys,det er isåfall Newflash to me??

#68872  av Tor

Dra på en eller anna CD Cardic sjappe, de har eller skaffer det meste.