TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Innbrudd i bilen!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #66825  av Arnt

Natt til onsdag hadde jeg innbrudd i bilen.:(
Den lille sideruta bak på førersida bak ble slått inn.
Deretter ble bilen låst opp.
Følgende ting ble stjålet:

-Orbit TFT LCD TV & Monitor 7"
-Dvd spiller "Design high fidelity audio of Norway"
-Forsterker RMaudio 4320
-JBL Pro series GT-3 subwoofer
-Stor Verktøykoffert

Hvis noen tilfeldigvis skulle komme borti noen av tingene setter jeg pris på om dere sier ifra. Takker for alle tips!

Forbanna tjuvpakk!!

#66831  av vegar85

synd å høre. sånne folk som gjør det skulle vært klypt av fingra.

#66864  av doffy

skulle fått lov å ete sine egne fingre og spør du meg.

#66867  av vegar85

doffy skrev:skulle fått lov å ete sine egne fingre og spør du meg.
ja så klart skulle de det. hvist jeg en gang får innbrudd i min bil og får tak i dem skal jeg finne fram avbiteren og klyppe av både fingre og tær. :twisted:

#66897  av GT4 CS

Vet godt hva jeg ville gjort/har gjort. Kjøper meg en boks fugeskumm og stapper slangen i rompa dems og fyller dem opp med fugeskumm. De fortjener ikke bedre synes jeg. Enkel og feig oppskrift: spark han i balla, da har du go tid og gjøre med han som du vill. så stikker du bare slangen ned i buksa hans forran og bak og pumper trusa hans full. da har han et stort problem. Og fylle tarmkanalen er fristende men kansje litt overkill??

#66949  av Arnt

Har mer enn nok å gjøre med de når jeg får tak i de!! :evil: Problemet er bare å finne ut hvem de er og hvor de er!!

#66951  av GT4 CS

Det finner du nokk ut av, folk som gjør slike ting har en tendens til og skryte av det de har gjort. Ta tia til hjelp og ha ørene på stilk, kan lønne seg.

#67031  av spkstrp

Å bli utsatt for slikt har paraleller til å bli utsatt for et overgrep, og vekker gjerne ubehagelige følelser. Heldigvis kan materielle ting erstattes. Hadde du forsikring ? Jeg tørr aldri å forlate bilen med en "vanlig" cd spiller engang etter et innbrudd for flere år siden.. Tar alltid ut dekselet så sover jeg bedre om natta :)

#67086  av Arnt

Har forsikring ja, men egenandel på 4000 kr. :( 4000 rett i dass!

#67098  av Dviper

Jeg blir så irr.. at ikke folk kan la være ting som ikke er dems... !!!!!

#67120  av @lpher

Skikkelig kjipt når slikt skjer da....

Men...hiv inn en FG-godkjent alarm..så slipper du egenandel neste gang de prøver seg...

@lpher

#67159  av Arnt

Har lært d nå! Det lønner seg å ha alarm. Synd jeg måtte lære den harde måten.

#67187  av _speedy

Kjipt Arnta! :( Hørte det av Fredrik for noen dager siden..

#67215  av Kjelliken

:shock: blir så forbqannet at enkelte ikke kan la andres ting være i fred. klipp av dem fingre la dem ete dem rå og fyr fuge skumm i ræva på dem kansje de lærere men bare kansje.. :roll: