TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• AU!!!!!!!!!!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #66954  av GT4 CS

Bildet taler for seg selv her. Sikker bil dette :D
Vedlegg
mr2_050902_09.jpg
mr2_050902_09.jpg (29.63 kiB) Vist 1163 ganger
 #66956  av sindrejl

[quote "GT4 CS"]Bildet taler for seg selv her. Sikker bil dette :D[/quote]

åssn heite går det an å ikke være skada etter det der? :P Jeg ler forresten godt hver gang noen påstår at mr2 er en usikker bil pga motor bak :D

#67044  av Ace

Jeg ville iaff trukket til meg beina greit opp i setet der =)

#67074  av GT4 CS

Fant en del bilder av mer eller mindre knuste mr2 i alle typer, og selve kupen var bra inntakt på alle.
 #67089  av spkstrp

sindrejl skrev: [quote "GT4 CS"]Bildet taler for seg selv her. Sikker bil dette :D

åssn heite går det an å ikke være skada etter det der? :P Jeg ler forresten godt hver gang noen påstår at mr2 er en usikker bil pga motor bak :D
Tja.. de har da et poeng... Det er vell mer en definisjonsak... at det er mer galt som kan skje er iafall sikkert.. men når du førsta krasjer er det vell ikke den verste bilen.. Eneste er om du blir påkjørt bakfra, kommer motoren inn i kupeen eller blir den presset ned på bakken ?

#67158  av vegar85

jeg ville ikke sitti i den bilen der. den kan det umulig gått bra med.

#67261  av chris

vegar85 skrev:jeg ville ikke sitti i den bilen der. den kan det umulig gått bra med.
hvis du hadde gidda å lest teksten, står det "and the driver wasn't even hurt" ;)

sies at mr2 mk2 er en mycket sikker bil ja.

#67430  av Erlend

Hmm..vil jo tro at mk2 er veldig sikker ved front mot front pga ingen motor som blir trykket som en rambukk inn i kupeen, bare deformasjonsoner foran.

Mk2en er også veldig sikker ved rulling har jeg andrehånds erfaring om ;)

Da gjenstår det bare sidekollisjon og påkjørsel bakfra... hmm.

#67696  av Tor

Bilen er jo delt i 2 deler, ser bare ratte stikker ut i sprekken der.

#67702  av kennethx

Det er jo ikke umulig at sjåføren var innesperret i vraket og den ble klippet opp for å få ut sjåføren! bilvrak har en tendens til å se MYE værre ut etter at brannvesenet har tatt en runde med "saksen"...

#67713  av jumbo

Den er helt sikkert klippet opp ja, rimelig enkelt aa se dersom man ser litt godt etter.

De fleste vrak ser 14 ganger verre ut etter at redningsfolka er ferdige :D