TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• En som trodde Mr2 var Fearrari.....

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #6408  av bose

En kammerat av meg så Mr2`n min når han ble med meg hjem en gang.Det første han sier når han ser den:"Visste ikke at du hadde fått deg Ferrari?" "Hvor mye kostet den?" Måtte jo seff si at den hadde V8`r og greier.(kunne jo ikke sabortere den gleden :D )Men med det rustne eksosanlegget jeg har på nå ,så høres de ut som en V8`r :D

#6414  av Erlend

Ferrari ja :) Mk1en kan jo ligne litt på en Ferrari Mondial, kan den ikke?
Men jeg skjønner ikke de som setter på Ferrari-kit på MR2en sin... Bilde

#6430  av chris

Helt håpløst spør du meg. Blir rett og slett for dumt.. Bilde

#6472  av blackmr2

....Hmm ! jeg hadde blitt fornærmet !!!

Mr2 er jo mye råere en Ferrari !!!!! :)
 #6480  av erling

bose skrev:En kammerat av meg så Mr2`n min når han ble med meg hjem en gang.Det første han sier når han ser den:"Visste ikke at du hadde fått deg Ferrari?" "Hvor mye kostet den?" Måtte jo seff si at den hadde V8`r og greier.(kunne jo ikke sabortere den gleden :D )Men med det rustne eksosanlegget jeg har på nå ,så høres de ut som en V8`r :D
Var han 5 år ellerno, han kameraten din? Rust eller ei, en 4'er høres aldri ut som no annet enn en 4'er, uansett hvor mye lydstyrken økes... :roll:

#6494  av Christian

Så så...ikke alle som har like bra greie på motorer :wink:

#6669  av tahustvedt

Var han 5 år ellerno, han kameraten din? Rust eller ei, en 4'er høres aldri ut som no annet enn en 4'er, uansett hvor mye lydstyrken økes...
Tja... når jeg startet Abarth'en min uten luftfilter og den gikk på bare to sylindere hørtes den voldsomt rå ut. ;) 40mmx4 solex forgassere ruler!

Det er mange som har sammenlignet MR2'en med Ferrari. :) Jeg husker PC-spillet "Car & Driver" hvor de kalte MKII MR2 for "Poor man's Ferrari".

Jeg tror forresten jeg så bilen din i Haugesund i går, Erling. Ganske heftig med de felgene. :) Møtte deg på hovedveien når jeg kjørte fra raglamyr (eller hva det heter... Amandasenteret).

#6693  av erling

Christian skrev:Så så...ikke alle som har like bra greie på motorer :wink:
Var kanskje litt volsom der ja.. Var ikke meningen å være så gretten.. :oops::oops:
tahustvedt skrev: Jeg tror forresten jeg så bilen din i Haugesund i går, Erling. Ganske heftig med de felgene. :) Møtte deg på hovedveien når jeg kjørte fra raglamyr (eller hva det heter... Amandasenteret).
Kult! Var en tur på raglamyr på fredag ja. :) Er du i byen og besøker slekta?

#6694  av tahustvedt

Jeg var og jobba i Stavanger denne uka så jeg tok en tur innom Haugesund også. :)

Tor Arne