TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hjelp med mr2en min :P (Grøfte- og blinklys i ny front)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #66247  av Blueman

Hois jeg har vært å fått meg en ny front osv:p kjempefornøyd er ikke d:p MEN de gammle blinklysene å grøftlysene passer ikke:( eller d vill si at grøftlysan passer vell men de blir så store vill ha noe mindre :) Noen sier at CRX blinklysan vill passe men de var så dyre å d var 14 dagers leveringstid på de og jeg trenger noe fort :x så d jeg lurte på da var om dere hadde noe forslag til hva jeg kunne kjøpe kanskje en url :lol: d hadde vært kos:) på bilde ser du fangeren :lol:
Vedlegg
mr2.jpg
mr2.jpg (36.2 kiB) Vist 606 ganger

#66340  av tomye

Blir bra det der Kristoffer :D

#66386  av mr.two

Du har montert den på ikke sant ? Var det litt dårlig passform eller ? Ser ut som det stikker veldig utenfor skjermen på bilens høyre side...eller er det bare meg :? Men så sprekt ut !

#66395  av Tor

Pen bil, men jeg lurer på 1 ting ang den fangeren. Åssen i svarte klarer du kjøre over humper med 1 mm klaring?

#66444  av laas

Tor skrev:Pen bil, men jeg lurer på 1 ting ang den fangeren. Åssen i svarte klarer du kjøre over humper med 1 mm klaring?
Når lyktene heises videre oppover så løfter de med seg forskjermen ;)

Lars J

#66456  av Master

det der er bare et illustrasjonsbilde.. er ikke hans bil

#66485  av Blueman

hehe, nei d er ikke min bil men min er egetlig prikk lik pga fargen osv osv :P så jeg trenger bare tips til lys jeg kan bruke, må ha noe som ser bra ut liksom :)

#66486  av Blueman

hehe, nei d er ikke min bil men min er egetlig prikk lik pga fargen osv osv :P så jeg trenger bare tips til lys jeg kan bruke, må ha noe som ser bra ut liksom :)

#66934  av Tor

laas skrev:
Tor skrev:Pen bil, men jeg lurer på 1 ting ang den fangeren. Åssen i svarte klarer du kjøre over humper med 1 mm klaring?
Når lyktene heises videre oppover så løfter de med seg forskjermen ;)

Lars J
Da har han et alvorlig problem når han senker lyktene helt da :)

#66938  av GT4 CS

Sint fanger det der :D Kan tjene litt xtra vinterstid for snøbrøyting. Men det er bare kult :lol: