TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DÃ¥ var det pÃ¥ an igjenn...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #66002  av Ã¸xseth

Då var det på an igjenn, etter to herlige uker på perm er jeg igjenn en del av saueflokken i lillehammer. Med blank polerte sko, hjelm på hodet, ag'en på skulderen og magasin med rødplast i vesten er jeg igjenn klar til strid 8)

#66003  av vegar85

he he. glad jeg slapp det der. :wink: :wink:

#66004  av Ã¸xseth

Jeg var i mot det til og begynne med, men nå synes jeg det er kjekt.
Jeg får oppleve så vanvittigt mye....

#66007  av memo

foretrekker siviltjeneste jeg :)

#66009  av GT4 CS

Skal på hv øvelse om 3 uker. ARGH

#66014  av vegar85

GT4 CS skrev:Skal på hv øvelse om 3 uker. ARGH
he he :D

#66015  av GT4 CS

Skal ordne så vi kriger i hagen din hele natta og dagen, mohaha :lol: Om det kan kalles kriging av at en haug mannfolk i grønne klær ligger og ser dumt på troppskjefen sin da han sier vi skal skyte.

#66039  av tojo

:D Forsvaret(førstegangstjenesten) er coolt det,det jeg husker er masse fanskap og drikking.Husker bare de gode minnene jeg. :)
Haha! Nå er jeg i HV,er som en liten ferie hver øvelse(avkobling fra alt mas og stress).Går da litt penger på ølbudsjettet der også. 8)

#66049  av GT4 CS

jepp, førstegangstjenesten var helt konge. Var en fin periode med null blod i alkoholstrømmen i kroppen min :lol: HV er jo egentlig bare noen dager med og slappe av og prate shit. To ting vi preiker om, fitte og fitte :D