TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen ifra Hønefoss omrÃ¥det her?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #65899  av Anders gullstein

Har vært på flyttefot og forlatt Kristiansund. Fikk meg lærlinge jobb som prosess teknikker hos Norske Skog i Hønefoss, så blir der i ett par år ihvertfall. Noen her på forumet som holder til her? Har ihvertfall sett en del MR2 rundt i området. Min MR2 står i Kristiansund over vinteren, så den blir nok ikke å se før til våren.

#65904  av GT4 CS

Hender turen går gjennom hønefoss. Men bor ca 35min unna da. Sett en del toyotar der selv vøtt :D
 #65906  av jan-erik

Anders gullstein skrev:Har vært på flyttefot og forlatt Kristiansund. Fikk meg lærlinge jobb som prosess teknikker hos Norske Skog i Hønefoss, så blir der i ett par år ihvertfall. Noen her på forumet som holder til her? Har ihvertfall sett en del MR2 rundt i området. Min MR2 står i Kristiansund over vinteren, så den blir nok ikke å se før til våren.
Bor 2 mil fra Hønefoss, nærmere bestemt Sundvollen.

#65923  av Stian

:lol: Hønefoss området er stort ser jeg!

I så fall bor jeg i det området også :lol:
ikke mange mila herfra ivertfall 8)

#65976  av The Doctor

Hender jeg er der en del om sommeren.. Foreldra mine har camping vogn der og en god kompis som har hytte på storøya..

#65991  av Marlboro

Broren min jobber også på norske skog på hønefoss. Han er prosess-et-eller-annet. Han har en hvit Carina. Bor i vogn rett ved anlegget.

#66178  av MRQuoc

Jeg tror jeg holder meg med Stian, jeg bor også i området .. :lol: