TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gammel Toyota "Sportsbil"

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #65188  av TurboKnut

Like ved der jeg jobber så holder det til noen bilentusiaster i en garasje.
Nå svingte det inn en sjelden Toyota på plassen som stod der i noen minutter før den dro igjen. Jeg tok dette bildet, jogget bort og snakket litt med dem. Det var en 74 Toyota Crown Coupe med 2.6 liters motor som faktisk ble solgt ny i Norge !!! og jaggumeg stod det en lik bil inni garasjen.
Dette er nok mer sjeldent enn både Supra og CS tilsammen.

Sportsbil? - vel kanskje mer en luksuscruiser for de er konstruert som en gammel amerikaner med ramme og det hele.
Vedlegg
DSC04046.JPG
DSC04046.JPG (33.96 kiB) Vist 2280 ganger

#65191  av kennethx

Synes den er tøff jeg :)

#65192  av spkstrp

vakkert spør du meg :) apropos dette med sportsbil / ikke sportsbil er dette en diskusjon jeg har sluttet å henge meg opp i for lenge siden.. Det er ikke mange som mener at en mr2 er en sportsbil feks... ignoranter ;) hehe..

#65202  av Ã¸xseth

Sjefs bil, nesten lik celica 76-77 mod

#65204  av vegar85

den var kul. sånn har jeg aldig sett før. :wink:

#65206  av TurboKnut

[quote="vegar85" sånn har jeg aldig sett før. :wink:[/quote]

Jeg har sett mye, men jeg har heller aldri sett en sånn "live" før. Og når det stod to stykker i garasjen - det er jo unikt (i Europa).
Dette er like sjeldent som hønsetenner....

#65221  av Tor

Den så usansynlig strøken ut iallefall da. Pen? Tja?

#65222  av Ninjamannen78

Satan så fet..

#65235  av tojo

:shock: Skikkelig NICE var den!!!

#65348  av @lpher

Tøfft! :D

@lpher

#65350  av Ninjamannen78

Vet du om den var til salgs?

#65358  av TurboKnut

Nei den er ikke til salgs.
Han som nå eier den har hatt den i tre år og mast i 5 år før dette for å få kjøpe den. Dessverre synes jeg han er litt "grovsmed" som ikke tar så nøye på finishen så det var en del ting som jeg ville gjort anderledes når bilen skulle pusses opp. Det har blitt blandet litt stiler og jeg personlig synes at bilen skulle vært mest mulig original(-looking)
Heller synes jeg ikke det er så fint med et motorrom i blå metallic (bilen har vært grønn) når resten av bilen er svart.