TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Juuuulebrus og ferske piggdekk!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#65180  av spkstrp

TurboKnut skrev:Den brune julebrusen var den beste brusen jeg visste om da jeg var liten.

Hmm, er det noen som er så gamle at de husker at Colaen var på 1 liters glassflaske?
Synes å huske noe slikt ja :)

Til mr2nytern: hva har du gjort med bilen så den ikke bruker olje? det er jo nesten det viktigste spør du meg :D

#65182  av kennethx

1 liter glass cola, yepp yepp, men de var litt tunge å drasse på når jeg var liten .)

#65199  av Mr2Nyter'n;p

spkstrp skrev:
TurboKnut skrev:Den brune julebrusen var den beste brusen jeg visste om da jeg var liten.

Hmm, er det noen som er så gamle at de husker at Colaen var på 1 liters glassflaske?
Synes å huske noe slikt ja :)

Til mr2nytern: hva har du gjort med bilen så den ikke bruker olje? det er jo nesten det viktigste spør du meg :D
Jeg og husker 1L glass-cola! Enda jeg bare er 21 :roll:
Angående Oljeforbruket, så veit jeg ikke helt selv hva som har skjedd... Ble stooor forandring etter et oljeskift til Havoline 10-40olje og en 3timers tur på minimum 4000rpm jevnt.. Vanligvis ville bilen da ha slukt halvliter'n med olje, men nå drakk den max 0.5DL!!.. :o :o :o Neesten ikke synlig på peilepinnen mao :) Kjørt ca 80mil siden oljeskiftet nå og skal peile etter jeg har posta denna meldinga :wink:
*spent* :?

#65230  av tojo

:D Joda 1 liters Cola på glassflaske husker jeg,men når vi er inne på minneralvann. Noen som husker de grønne(0,75l)ølflaskene? eller enda lengere tilbake de brune"murer"glassflaskene? Muhaha sitter å drikker julebrus.no :D

#65244  av tbergstad

JULEBRUS!?!?.. Hvor??.. Måhamåha..... Ut å lete nå..

#65246  av Mr2Nyter'n;p

Hehe! :P
Dem har fått det inn på Kiwi her ihvertfall... Lykke til og måtte lykkens gudinne stå deg bi i din søken efter julebrusens fantastiske rus :wink:

#65258  av @lpher

HEY!! Må man være gammel for å huske det nå da?!! :D

Btw....fikk servert iskald juleburs til middagen i går jeg :D

@lpher

#65273  av TurboKnut

Jeg var i Italia for ikke så lenge siden - og italienerne er jo ikke kjent for å fornye seg så kjapt.... :D
MÃ…TTE bare ha med noen slike hjem....
Rene nostalgien
Vedlegg
154_5470_r1.jpg
154_5470_r1.jpg (41.09 kiB) Vist 182 ganger

#65286  av Ronny

Må få legge inn ett bilde av colahylla mi. Gamle "glass-liter`n" i midten.
Vedlegg
cola.JPG
cola.JPG (174.1 kiB) Vist 182 ganger

#65291  av Mr2Nyter'n;p

Åh... Intet mindre enn vidunderlig! *tørkeBortTåreIøyekroken* :P
Cola er verdens nest beste væske.. Etter bensin.. Og Olje da.. :lol:

#65292  av Dalan

Mr2Nyter'n;p skrev:Åh... Intet mindre enn vidunderlig! *tørkeBortTåreIøyekroken* :P
Cola er verdens nest beste væske.. Etter bensin.. Og Olje da.. :lol:
Verdens fineste maskineri går best på 98 Blyfri har jeg hørt :P

#65295  av Mr2Nyter'n;p

:P Der må jeg si meg enig... Sikkert de som har prøvd med naturlig mineralvann og, men jeg for min del fyller 98 blyfri :wink:

#65375  av @lpher

Ronny skrev:Må få legge inn ett bilde av colahylla mi. Gamle "glass-liter`n" i midten.
Niiiiice :D 0.25 flaskene på Kreta brought back memories hos meg ihvertfall :)

@lpher

#65409  av chris

Helt latterlig å selge julebrus og julemarsipan i første del av OKTOBER.. faen meg sykt. ødelegger alt som ligner på julestemning... :? :? :?