TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• må¨trykke pÃ¥ reload i explorer hele tiden..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #64655  av spkstrp

sliter med at gamle poster blir vist som "nye" i forumet. Det er sikkert noe jeg har slått av i explorer ellernoe. Når jeg åpner en post er det feks ikke alltid siste post vises. Da må jeg trykke på reload for å få de siste fram. VEldig frustrerende.. noen som har en ide på hva som må gjøres?
hmm.. og ikke kom med ideen å bytte nettleser, selv om dette sikkert burde gjøres uansett :P

#64784  av CelicaTurbo

jeg aner ikke :shock:
 #64785  av bose

spkstrp skrev:sliter med at gamle poster blir vist som "nye" i forumet. Det er sikkert noe jeg har slått av i explorer ellernoe. Når jeg åpner en post er det feks ikke alltid siste post vises. Da må jeg trykke på reload for å få de siste fram. VEldig frustrerende.. noen som har en ide på hva som må gjøres?
hmm.. og ikke kom med ideen å bytte nettleser, selv om dette sikkert burde gjøres uansett :P
Kan virke som om pc`n din går i frakoblet modus
 #64799  av spkstrp

bose skrev:
spkstrp skrev:sliter med at gamle poster blir vist som "nye" i forumet. Det er sikkert noe jeg har slått av i explorer ellernoe. Når jeg åpner en post er det feks ikke alltid siste post vises. Da må jeg trykke på reload for å få de siste fram. VEldig frustrerende.. noen som har en ide på hva som må gjøres?
Kan virke som om pc`n din går i frakoblet modus
Ja har tenkt på dette selv., men da bruker den vell å si i fra om dette?
 #64835  av Maverick

Uten at det har noe med saken å gjøre, men hvorfor bruke Explrer? Definitivt den svakeste av samtlige nettlesere. Uansett, det som mest sannsynlig er feil er innstillingene i Explorer. Kan være så mangt, men jeg tipper at det har noe med dine Cookie innstillinger å gjøre.
Beste tips for å fikse dette er å installere Explorer på nytt. Hvis du ikke gidder det, så må du sjekke innstillingene at de er korrekte. Korrekte innstillinger finner du på http://www.microsoft.com :)

Lykke til ;)

#64976  av spkstrp

virker som om jeg fant ut av det nå :D datoen på pcn var feil... og det var nok ... :D

#66142  av Tor

Jeg hadde samme problemet i dag :( Jeg bare restarta hele driten :P