TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rolla'ns første møte med bane verden...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #63678  av Morten

Da har jeg akkurat vært på Reve og kjørt med Rolla'en. Skal ihvertfall ha for satsingen... :roll: Det gikk ikke helt etter planen, kom til tredje svingen og der gikk det rett frem gjennom sandfella og inn i dekka. Mer enn litt flaut foran alle menneskene som var kommet for å se på... :oops:

Måtte kjøre meg en tur for å få ut all sanda, men bilen kom heldigvis ganske bra fra det. Fikk til og med hele stasen på film, men vet ikke helt om jeg gidder å dele på den :wink: :mrgreen:
Fikk kjørt endel runder etterpå ihvertfall, ganske gøy som vanlig selv om hverken svingegenskaper eller bremser var helt som jeg er vant med.

Toppa etterpå dagen med å ha med meg en kvinnelig passasjer og klarte å gjøre akkurat det samme en gang til i samme sving! Huttetu :!: Da kom også regnet og det var på tide å gi seg mens leken var god... :mrgreen:
 #63739  av jan-erik

Morten skrev:Da har jeg akkurat vært på Reve og kjørt med Rolla'en. Skal ihvertfall ha for satsingen... :roll: Det gikk ikke helt etter planen, kom til tredje svingen og der gikk det rett frem gjennom sandfella og inn i dekka. Mer enn litt flaut foran alle menneskene som var kommet for å se på... :oops:

Måtte kjøre meg en tur for å få ut all sanda, men bilen kom heldigvis ganske bra fra det. Fikk til og med hele stasen på film, men vet ikke helt om jeg gidder å dele på den :wink: :mrgreen:
Fikk kjørt endel runder etterpå ihvertfall, ganske gøy som vanlig selv om hverken svingegenskaper eller bremser var helt som jeg er vant med.

Toppa etterpå dagen med å ha med meg en kvinnelig passasjer og klarte å gjøre akkurat det samme en gang til i samme sving! Huttetu :!: Da kom også regnet og det var på tide å gi seg mens leken var god... :mrgreen:
Morten da! Lite banetrening i år som er grunnen kanskje :wink:

Du fikk da prøvd deg med bilen iallfall.

Sandfeller er gøy ikke sant? Har fortsatt sand på de merkligste steder på bilen min etter turen ut i sanda på Rudskogen. Byttet frontfangeren med den orginale i dag da den, og tok i tillegg av lykta som hadde fått seg en liten karamell også. Var sand t.o.m. bak denne.

Synd du må dele videoen med oss jeg, så kan vi le med deg og ikke av deg.

#63803  av Kjelliken

8) Det råder ingen tvil du må dele videoen med oss. Vi er tross alt de eneste vennen du har og vi er bare i overkant av 600 stykker som bare må se videoen nor du kjører ut ..

:roll:

#63810  av ST205RR

LOL :D

som kjelliken sier, legg ut snurten :mrgreen:
 #63817  av erling

Morten skrev:Da har jeg akkurat vært på Reve og kjørt med Rolla'en. Skal ihvertfall ha for satsingen... :roll: Det gikk ikke helt etter planen, kom til tredje svingen og der gikk det rett frem gjennom sandfella og inn i dekka. Mer enn litt flaut foran alle menneskene som var kommet for å se på... :oops:
Må ikke bry deg om det da, var nok av biler som kjørte ut igår. Lå jo Camryer og BMWer på høykant oppetter skråningene! :D

Gikk vel bra med dynamoreima?

#63851  av Morten

Erling:
er jo sant at biler lå strødd ja aldri sett så mange gå av banen på samme dag på Reve før jeg... Tror det gikk bra med reima ja, men den skriker litt nå og da så bør nok bytte for å være sikker.

Jan Erik:
Sand er gøy ja! :mrgreen: På andre forsøk klarte jo til og med sandkassa å holde meg unna dekka! :wink:
Lite banetrening er kanskje litt av grunnen, men tror nok ikke det var derfor. Mer kombinasjonen: uvant bil + rett på tidkjøring + "horn i panna" -> gira som få og brukte bremsepunktet jeg er vant med fra LilleGul.... dere får jo alle se hvor lurt det var.. :wink: :mrgreen:

Alle masekoppene:
OK kan laste opp snutten jeg, må bare knote meg til hvordan... (lenge siden sist nå :oops: ). Noen som har noen gode redigeringstips så jeg kan skjøte sammen et par snutter? Er tatt med Canon Ixus...

#63853  av GT4 CS

store barn trenger en orntlig sandkasse og leke i :D

#64234  av Morten

TTT med film...
Fant noen beskrivende bilder på nettet som som jeg kan poste imens:
Vedlegg
reve 052.jpg
reve 052.jpg (168.52 kiB) Vist 1125 ganger
mini-IMG_1516.jpg
mini-IMG_1516.jpg (55.66 kiB) Vist 1123 ganger
IMG_1603.jpg
IMG_1603.jpg (58.51 kiB) Vist 1372 ganger

#64236  av kennethx

Huff, ikke snakk om sand, etter mine donuts på "beach volly" sanden i arendal finner jeg fremdeles sand her og der... hehe

#64267  av bose

:lol: :lol: :lol: :lol:
 #64271  av MR2turbo

Morten skrev:Toppa etterpå dagen med å ha med meg en kvinnelig passasjer og klarte å gjøre akkurat det samme en gang til i samme sving! Huttetu :!: Da kom også regnet og det var på tide å gi seg mens leken var god... :mrgreen:
hehe, Hun var fornøyd med å få sitte på litt da ;) men nestegang får du ikke ha henne som passasjer... liker ikke helt at du konsentrerte deg så mye om henne at du glemte å svinge... *dask på lanken* :lol: Men fint at hun venner seg litt til å være kamikaze-passasjer før hun blir passasjer i mr'en min :mrgreen:

Ellers var det jo fart over kjøringa di ;)

Og takk for kaffen, Erling! :D
 #64291  av Morten

MR2turbo skrev:hehe, Hun var fornøyd med å få sitte på litt da ;)Men fint at hun venner seg litt til å være kamikaze-passasjer før hun blir passasjer i mr'en min :mrgreen:

Ellers var det jo fart over kjøringa di ;)

Og takk for kaffen, Erling! :D
He, he... når jeg tenker meg om fikk jeg jo faktisk streng beskjed fra Veilside om å kjøre publikumsvennlig! :mrgreen:

Ellers er det jo viktig å lære dem opp et steg av gangen.. nå har hun vært med på å gå av banen og ser at det ikke er noe å være redd for! :wink:

#64349  av MRQuoc

bra kaffi-dame!!! :D