TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Satan i helvete sÃ¥ det regner ute...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#63954  av chris

på tide dere får litt regn dere også.. vi er jo ferdige med flommen her nå :P

#63958  av vegar85

det regner helt vilt her å. det blir ihvertfall glatt når det regner. he he

#63979  av sindrejl

vegar85 skrev:det regner helt vilt her å. det blir ihvertfall glatt når det regner. he he
hehe både skøy og farlig med mr2 ;) Litt usikker på hvor fort jeg kan ta svingene når det er bløtt .. tør ikke stå på da nei :P

#63981  av MR2Espen

Lenge sida jeg har kjeda meg så sinnsykt somjeg har gjort ikveld. regner som faen her å :(

#63982  av Tor

Det er teknisk umulig og kjede seg når du har en Toyota, full tank og lappen :O)

#63991  av tojo

Regn hva er det? Her "up north" er det opphold, tror det er meldt lettskyet og sol imorra 8) SUP(erb)RA vær for å ratte rundt i.(for dem som har lappen :( )

#63993  av Tor

Ja, de som er så heldig og ha lappen :( Den har ike jeg før om 4 mnd :)

#64000  av Turbotrille

Det er på dager som denne at det er fint med Playstation2 og 2 nye spill. :D :D :D

#64003  av Svinball

Turbotrille skrev:Det er på dager som denne at det er fint med Playstation2 og 2 nye spill. :D :D :D
Eller en bil med bakhjulsdrift...:)

#64010  av GT4 CS

Eller rett og slett løpe naken rundt i skogen og danse regndansen

#64024  av kennethx

GT4 CS skrev:Eller rett og slett løpe naken rundt i skogen og danse regndansen
Hva?! Regner det ikke nok fra før?

#64035  av Kjelliken

:? det regnet så sinnsykt i går til tider at det var problemer med og se veien selv om viskerene gikk for fulldt og det bare i femti km/t.
For ikke og snakke om de vindkastene som ver enkeltde steder også. nå merker en kansje de litt bedre nor jeg kjørte bussen enn carlosen men allikevel det blåste og regnet noe sinnsykt i går i bergen. ikke aom om vi ikke har hatt regn her for det gjør det jo hele tiden nesten allikevel. men i går da var det veldig mye vær ute.
Og det har ikke helt gitt seg enda..

#64058  av kennethx

Kjelliken skrev::? det regnet så sinnsykt i går til tider at det var problemer med og se veien selv om viskerene gikk for fulldt og det bare i femti km/t.
For ikke og snakke om de vindkastene som ver enkeltde steder også. nå merker en kansje de litt bedre nor jeg kjørte bussen enn carlosen men allikevel det blåste og regnet noe sinnsykt i går i bergen. ikke aom om vi ikke har hatt regn her for det gjør det jo hele tiden nesten allikevel. men i går da var det veldig mye vær ute.
Og det har ikke helt gitt seg enda..
jepp, det var dette regnet jeg refererte til, var ute og kjørte med carlosen jeg, og skulle ulykkeligvis parkere og gå ut da det ble helt sinnsyket intenst, rundt 9 tiden en gang....huff...madammen forlangte å bli kjørt til døren, mens jeg måtte ned å parkere bilen igjen. haha