TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• nÃ¥ har jeg kjøpt meg ny bil

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #63681  av TOYPARTS

:D :D Nå har jeg kjøpt meg ny bil, så nå ser jeg frem til sesongen 2005 8) 8) 8) 8) bilen er forøvrig hvit

MVH Erik

#63685  av tojo

:D Å en sånn hvit bil :shock: Da er det vel en Tysklandsimport :!: Kan det være en med drift i alle hjørnene av typen Celica?Eller holder du deg til SUPRA :?:

#63686  av TOYPARTS

tojo skrev::D Å en sånn hvit bil :shock: Da er det vel en Tysklandsimport :!: Kan det være en med drift i alle hjørnene av typen Celica?Eller holder du deg til SUPRA :?:
hehehehe nei det er ikke celica, men toyota 8) 8) 8) 8)

#63688  av spkstrp

Hvit er den mest populære fargen i japan har jeg blitt fortalt... Så hvite biler må være gode biler

#63690  av TOYPARTS

spkstrp skrev:Hvit er den mest populære fargen i japan har jeg blitt fortalt... Så hvite biler må være gode biler
8) 8) 8) 8) 8) 8)

#63691  av spkstrp

plagekopp :D ut med sproget nå!

#63693  av Tor

Fortell hvordan bil det er da. Noe fet?

#63698  av TOYPARTS

håper på at jeg har den her til helgen, og da får dere se på bilxpo 9-10/10
regner med at den blir stående der nede

MVH Erik

#63702  av MRQuoc

hvit bil er kult .. skulle ønske jeg fant en hvit bil .. som passer til meg ;p
må ha ting passende til mac , telefon og forsterker ;p hvitt er kult! :p

#63719  av Mr2 Mk2

MRQuoc skrev:hvit bil er kult .. skulle ønske jeg fant en hvit bil .. som passer til meg ;p
må ha ting passende til mac , telefon og forsterker ;p hvitt er kult! :p
Så kjøp min da :wink:
Vedlegg
IM000154.JPG
IM000154.JPG (102.1 kiB) Vist 192 ganger
 #63725  av TOYPARTS

NISMO skrev:
TOYPARTS skrev::D :D Nå har jeg kjøpt meg ny bil, så nå ser jeg frem til sesongen 2005 8) 8) 8) 8) bilen er forøvrig hvit

MVH Erik
Du klarte ikke holde deg nei... Skal bli spennende å se til helga :)
Du har vel fått vite av stig? ikke si til noen

#63743  av Amund

:D :D :D :D :D
 #63745  av NISMO

TOYPARTS skrev:
NISMO skrev:
TOYPARTS skrev::D :D Nå har jeg kjøpt meg ny bil, så nå ser jeg frem til sesongen 2005 8) 8) 8) 8) bilen er forøvrig hvit

MVH Erik
Du klarte ikke holde deg nei... Skal bli spennende å se til helga :)
Du har vel fått vite av stig? ikke si til noen
Nei det har jeg ikke... Like greit å vente til helgen og se :wink:
Men jeg har nok en misstanke.
Hadde ikke sagt det til noen uansett, er lik selv... Sa jeg lurte på en audi A4 når jeg plutselig dukket opp med 200en, stilig å se reaksjonen. Var bare ca 15 S14A i landet når jeg kjøpte min, ikke så mange som hadde sett en slik.

#63752  av TOYPARTS

:cry: :cry: :cry: :cry: rekker det ikke til helgen alikevel :cry: :cry: :cry: :cry: det kan ta opp til 14 dager før bilen er klar til henting :cry: :cry: :cry: :cry: