TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Eleanor pÃ¥ luftetur!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #63514  av supratt

Hmmm, jeg så en safransgul Supra idag, stod i garasjen min og blunket til meg..
Hei sa dama mi :wink: , du har jo omsider tatt deg råd til å fikse bremsekalipterne rund baut på meg, PLEASE ta meg med ut på en tur, vask meg, la meg høre min herlige inline six lyd og tyn meg!!!PLEASE!! :o

Ok :) , lot meg ikke be to ganger, og når gutta på benserten fikk se dama mi så var d som om Eleanor i Gone in sixty seconds filmen was back in town.. :shock:

Og hun er bare min, så d så.... :D

Måtte bare meddele dere alle at jeg lufta safransdama mi idag, etter 3 lange mnd, OG D VAR HÆRLIG DERE :twisted:
Vedlegg
DSC00317.JPG
DSC00317.JPG (54.9 kiB) Vist 1370 ganger

#63516  av supratt

Slenger med noen bilder til da... :D
Vedlegg
IMG_0302.jpg
IMG_0302.jpg (94.63 kiB) Vist 1371 ganger
IMG_0018.jpg
IMG_0018.jpg (240.68 kiB) Vist 1367 ganger
DSC00329.JPG
DSC00329.JPG (50.09 kiB) Vist 1376 ganger
DSC00327.JPG
DSC00327.JPG (65.14 kiB) Vist 1370 ganger

#63561  av CelicaTurbo

hehe, flott bil det der.. og grom lyd i den også ;)

#63592  av Anders gullstein

Det er noe med den gamle Celica Supra'n synes jeg. Fin bil :)

#63598  av tojo

:D :shock: Prakt eksemplar! 2,8 eller konvertert til 3,0? Klart en av di fineste mkII jeg har sett.

#63624  av spkstrp

Ja tenkte det samme. De fleste Mk2 ser ut til å være i så dårlig stand at det må være snakk om måneder før de tar kveld.

#63636  av KK-ma70

Holt på å kjøre i veggen når jeg så den parkert på GoKartsenteret og ikke i garagen til Frank. var utrolig godt å se den i action igjen. Tror alle her oppe i Trondheim har savnet den litt :D

#63644  av Anders gullstein

KK-ma70 skrev:Frank var forresten som en liten unge den dagen han tok den ut :lol:
Know the feeling :wink: , blir det samme jeg også hver vår når MR2'n skal ut på veien igjen.

#63662  av sindrejl

KK-ma70 skrev:Frank var forresten som en liten unge den dagen han tok den ut :lol:
Frank er alltid som en liten unge ;)

#63715  av @lpher

sindrejl skrev:
Frank er alltid som en liten unge ;)
Hi hi :D Ihvertfal når det gjelder den bilen dær :D

@lpher

#63733  av supratt

Takk for komplimentene folkens, jeg mener jo selv at den er litt spesiell. :?
Men som andre har sagt her inne før, så får man faktisk ett spesiellt forhold til hvilken som helst bil hvis man bruker mye tid og penger på den. :wink:

Idag var det treff på Piren i Trondheim i regi av Club Honda, og der klarte Nippon Tore (MR.NSX) og få meg til å ta en ordntli Donut, selv om jeg viste at det var stor sjanse for at jeg ble stående etterpå, clutchen er så sinnsykt dårlig.. :shock: Men d gjorde bare godt, jenta mi (les:SafranSupra) malet som en liten katte etterpå :D :wink: :lol:

Skal prøve og gå lagt ut noen videoer av de som la igjen litt gummi der.

#63735  av supratt

D kalles for entusiasme folkens, ja ja, unge da sjø :oops:

#63760  av cameleon

DU har lov til å bli litt unge når du kjører den bilen der vettu Frank :wink: Nå har jeg aldri sitti på med supran, men håper å få det i nærmeste framtid hehe. Håper bare jeg slipper å få slike popper i ørene når jeg sitter inni den som når jeg ligger bak den :D

Åja..Noter dere ordet BAK. Spiller ingen rolle om en kjører lambo med 600hk. Så lenge frank er med så ligger vi alle ALLTID bak :lol: :lol: :lol:

#63933  av @lpher

cameleon skrev:DU har lov til å bli litt unge når du kjører den bilen der vettu Frank :wink: Nå har jeg aldri sitti på med supran, men håper å få det i nærmeste framtid hehe. Håper bare jeg slipper å få slike popper i ørene når jeg sitter inni den som når jeg ligger bak den :D

Åja..Noter dere ordet BAK. Spiller ingen rolle om en kjører lambo med 600hk. Så lenge frank er med så ligger vi alle ALLTID bak :lol: :lol: :lol:
True :D Flere grunner til det da....ikke minst go-lyden fra mkII'n hans :)

@lpher