TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• da var bilen min knust :P

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #63533  av memo

Jepp!

Kjørte i en slakk sving på tur hjem fra en sen natt, og plutselig satte bilen seg på kne bak.. Akslingen knakk :roll:

bilen snurra 180grader, så med bakdelen i autovernet, deretter fronten..
så bakstillingen er fucked.. tror forstillinga berget seg, men vet ikke enda..

politi og hele faenskapen kom selvfølgelig, og aner ikke hvordan saken fortsetter... tror jeg er i sjokk nå, for jeg rister og skjelver noe jævli :)

bilen blir ihvertfall bygget om til banebil tenker jeg.. bilder kommer om litt :)

Bilder kommer snart

#63535  av GT4 CS

Faen!!!! Det var jævla leit og høre.Får håpe bilen lar seg fikses lett. Helt vanlig og bli litt shaky etter en smell. Er ingen go opplevelse og kræsje bilen sin. Får håpe alt gikk bra med deg iallefall.

#63537  av memo

bilder
Vedlegg
IMG_5819.jpg
IMG_5819.jpg (113.03 kiB) Vist 171 ganger
IMG_5826.jpg
IMG_5826.jpg (31.92 kiB) Vist 172 ganger
IMG_5824.jpg
IMG_5824.jpg (123.24 kiB) Vist 171 ganger

#63538  av memo

flere bilder:

er litt bekymra for straffen, da jeg meide ned et autovern kraftig..knakk vel 9 slike pinner som sto opp..ikke skjønner jeg åssn jeg klarte det egentlig, da jeg bare small i og sklei langs autovernet...

regner med jeg mister lappen noen mnd'er og 5000+ i bot..

men med tanke på at akslingen knakk, og det var 0 grader ute, er det mulig jeg kommer meg litt mildere ut av det...aner ikke jeg..

i'll keep you posted :)

info kan lese på http://www.rvracing.no
Vedlegg
IMG_5820.jpg
IMG_5820.jpg (75.13 kiB) Vist 159 ganger
IMG_5822.jpg
IMG_5822.jpg (83.48 kiB) Vist 159 ganger
IMG_5821.jpg
IMG_5821.jpg (76.18 kiB) Vist 168 ganger

#63541  av Amund

AU!!

hvorfor mister du lappen? kjørte du fort eller noe? Et hendeligt uhell kan jo skje alle. selv om ikke politiet tror på det når en kjører sportsbil... :evil:
I dette landet virker det som om en må bevise sin uskyld, i stedet for at politiet må bevise at en gjorde noe feil... Snakker av erfaring...

#63544  av bose

veldig synd memo :( bilen blir vel fiksa igjen (?)

#63548  av _speedy

bose skrev:veldig synd memo :( bilen blir vel fiksa igjen (?)
Han sa han skulle bygge den om til en banebil :wink:

#63549  av bose

sorry :oops: så det nå

#63554  av GT4 CS

Krev bevis om snuten påstår du har kjørt for fort. De har en tendens og dømme yngre folk i sportsbiler. De skjærer alle over en kamm. Nekt om du har grunnlag for det. Ingen grunn til og miste lappen omdu dro av pga at bakaksel knakk eller det var is på veien der. Ikke alltid like lett og se is på natta

#63557  av CelicaTurbo

...jeg lurer på hvordan det akselen knakk jeg da, det er jo ikke akkurat noen normal skade da. Men, absolutt kjipt når man skader bilen, men det høres nå ut som memo har planene klare i det minste :)

#63564  av spkstrp

kjedelig, bilen din er stilig. Bra det gikk med deg.. Og som CelicaTurbo sier... noe uvanlig?
I Tromsø var det forresten en som kjørte ut en sving (kollkransvingen). For de som kommer fra Tromsø kan jeg jo for gøyskyld nevne at et nytt flyselskap så dagens lys denne dagen (morten airlines).
Han ble fratatt lappen (rutine) men det viste seg at det var feil på styringen og da var saken ute av verden..

#63583  av tojo

:( Au da,fan så kjipt! Shit happens. :cry: Da blir vi kansje 2 fotgjengere fra Mo! Riktig tragisk hendelse.

#63587  av larsst185

jisses.Men om du ikke idiot kjørte,burde du vel ikke miste lappen. :cry:

#63588  av tojo

Mo politiet er noe for seg selv :!: Dem tar det dem har sjansen til + gjerne litt til. Å topper selvfølgelig dette med høyest mulig bot.(di der jævlan :x )

#63589  av GT4 CS

Typisk enkelte politifolk. Noen er veldig greie, andre skal absolutt demostrere sin "makt" en gang iblant. Hadde bakstillinga knekt på min bil og jeg dro av ,krasjet bilen og ødela litt autovern. Og jeg ikke kjørte gris hadde jeg aldri godtatt at jeg mistet lappen eller fikk bot. Om man nekter og politiet ikke klarer og dokumentere bevis innen 2 til 3 uker får man vanligvis lappen tilbake.