Jeg har tatt pipenøkkelen i egen hånd og skifta plugger selv!  
  "Small step for TS-OGN, one giant leap for me" 
 
-har blitt lei av å være data-nerd, så jeg dro på Biltema og kjøpt meg en haug med verktøy, samt rydda og shaina garasjen.
Det var rett og slett deilig å skru, særlig da jeg torqua dem til 18Nm!
 
Anyways, her er bilde av de gamle pluggene. Ser de greie ut ? Jeg ser at den fra cyl. 3 er litt mørkere enn de andre.
 
Jeg målte også motstand gjennom plugg-ledningene:
cyl.1: 12.8 Kohm
cyl.2: 10.0
cyl.3: 9.8
cyl.4: 6.7
Skal det være så stor forskjell ??
					
										-har blitt lei av å være data-nerd, så jeg dro på Biltema og kjøpt meg en haug med verktøy, samt rydda og shaina garasjen.
Det var rett og slett deilig å skru, særlig da jeg torqua dem til 18Nm!
Anyways, her er bilde av de gamle pluggene. Ser de greie ut ? Jeg ser at den fra cyl. 3 er litt mørkere enn de andre.
Jeg målte også motstand gjennom plugg-ledningene:
cyl.1: 12.8 Kohm
cyl.2: 10.0
cyl.3: 9.8
cyl.4: 6.7
Skal det være så stor forskjell ??
Vedlegg
Sort 94 MR2 MkII N/A 175hk@7000 
hvite blinkere, Cusco svinghjul + forsterket klutsj. K&N filter, 1175 kg so far.. husk a = f/m
					 						
            hvite blinkere, Cusco svinghjul + forsterket klutsj. K&N filter, 1175 kg so far.. husk a = f/m
